וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילנה רומנו: "אבסורד לגעת באסון מינכן, אבל רגב לא טועה לגמרי"

6.6.2018 / 19:53

אלמנתו של יוסף רומנו ז"ל, שנרצח בטבח י"א הספורטאים, הגיבה להשוואה שעשתה השרה לפיגוע במינכן: "רג'וב התנגד לדקת דומיה במשחקים האולימפיים. גם אני לא הייתי מגיעה לארץ במקום מסי"

צילום: קובי אליהו עריכה: תום זואילי

"מדובר בטרור. באולימפיאדת מינכן היו אלה מרצחים מארגון ספטמבר השחור. היום ג'יבריל רג'וב, תלמידו של ערפאת, ממשיך בדרכו. הסיפור הוא לא האם המשחק היה בחיפה או בירושלים. הוא גדול יותר. אנחנו צריכים לפעול בכל הערוצים הבינלאומיים ולמנוע את המצב לפיו טרור ואיומים על שחקנים יגרמו למצב כזה. היום זה ישראל - היום מדינה אחרת. טרור הוא טרור, אין לו גבולות". כך אמרה מירי רגב במסיבת העיתונאים שערכה ובה היא מסרה הצהרה לגבי ביטול הגעת נבחרת ארגנטינה לישראל.

עוד בנושא:

דיווח מהמחנה של ארגנטינה: "עבדנו על זה שנתיים, בסוף בא ג'יבריל רג'וב וניצח אותנו"
מירי רגב הציגה תמונות: "כך איימו על ליאונל מסי ומשפחתו"
סופית: ארגנטינה הודיעה שלא תגיע לישראל

אילנה רומנו בטקס לזכר חללי הי"א. מגד גוזני
הגיבה להשוואה של רגב. אילנה רומנו/מגד גוזני

אילנה רומנו, אלמנתו של מרים המשקולות יוסף רומנו ז"ל, שנרצח בטבח י"א הספורטאים באולימפיאדת מינכן, הגיבה לדבריה של רגב ואמרה: "זה אבסורד לגעת באסון מינכן ולהשוות אותו לכל דבר אחר, אבל מירי רגב לא טועה לגמרי. התערבות פוליטית בספורט זה דבר רע מאוד, וצריך להזכיר את זה גם בהקשר של ג'יבריל רג'וב. הרי מי הוא? מאיפה הוא בא? הוא נקי כפיים? לאורך כל הדרך הוא התנגד לדקת דומיה במשחקים האולימפיים. צדיק הוא לא, ושלא יספר שאם המשחק היה בחיפה הוא היה רואה זאת אחרת".

"האיום על ליאונל מסי, ילדיו ומשפחתו הוא מפחיד, וגם אני במקומו לא הייתי מגיעה לכאן. הוא הרי מכיר וזוכר את ההיסטוריה. העולם שוב נכנע לטרור, וזה עצוב. אנחנו אמנם מקיימים כאן חיים נורמליים, אבל אני יכולה להבין איך תמונות הזוועה נראות מבחוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully