וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה לקראת מהפכה ניהולית, "תיעשה פנייה נוספת לג'ורדי קרויף"

מהפכה בבארסה? בספרד טוענים כי הנשיא ברתומאו שוקל להחליף את המנכ"ל ואת המנהל המקצועי על מנת להחזיר את הזהות של הקבוצה: "ג'ורדי ממתין בשקט ובסבלנות לתום המהלך"

one

האם ברצלונה עומדת בפני סערה ומהפכה בצוות המקצועי? בספרד טוענים כי בארסה תציע לג'ורדי קרויף את תפקיד המנהל המקצועי, כשהעזיבה של רוברטו פרננדס נראית כבלתי נמנעת. כמו כן נטען כי יש חוסר שביעות רצון מתפקודו של המנכ"ל פפ סגורה, ופקפוק בנוגע להמשך דרכו של אחראי האימונים חוסה מארי באקרו, לקראת שינויים גדולים בצוות.

גיז'רמו אמור, עוד עובד מועדון, הודה השבוע ש"ייתכן שיהיו שינויים" בכל הנוגע לניהול הקבוצה ולשיטות העבודה בדרגים הרמים ביותר, בדרך למהפכה. נשיא ברצלונה ג'וזפ מריה ברתומאו, שבאופן אירוני למדי נמצא בארה"ב בסדרת מפגשים והרצאות באוניברסיטת הרווארד בנוגע לייחודה של ברצלונה, שוקל את המהפכה בגלל חוסר שביעות רצון ממקבלי ההחלטות.

עוד בנושא
צ'אבי: "ברצלונה נרדמה בשוק ההעברות והיא משלמת על כך את המחיר"
ז'ואן לאפורטה: "לג'ורדי קרויף סיכויים טובים להצליח כמאמן וכמנהל מקצועי"
"אוהדי ריאל מדריד רוצים שיורגן קלופ יחליף את זינדין זידאן"
פוצ'טינו: "כשריאל מתקשרת, חייבים להקשיב". יוגי לב: "לא אגיע למדריד"
אלוף העיתוי הנכון: זינדין זידאן ניצל את הצ'אנס המושלם להתפטר מריאל מדריד

ג'ורדי קרויף עם ג'וזפ מריה ברתומאו נשיא ברצלונה בטקס לזכר יוהאן קרויף. רויטרס
בן בית במועדון. קרויף/רויטרס

חוזהו של רוברטו פרננדס מסתיים גם ככה ב-30 ביוני, ועזיבתו נראית בלתי נמנעת. הבעיה היא שפפ סגורה, מי שאמור לקבל את ההחלטה, גם מתנדנד, אחרי שבעונה הקודמת ספג ביקורת קשה. לאור זאת ברתומאו שוב נושא עיניו לעבר ג'ורדי קרויף, בן המועדון, שעל פי הדיווח, "ממתין בשקט וברוגע לתום האירועים במועדון".

ב"espn" הספרדי נכתב ש"נשיא ברצלונה כבר פנה בשנה שעברה לג'ורדי, עשה זאת שוב העונה, ושוקל לפנות אליו שוב, כשהוא יודע את התנאים שג'ורדי מציב: שליטה מוחלטת, בלי דרישה לתת הסברים לאף אחד".

"במוקדם או במאוחר ג'ורדי יחזור לברצלונה", אמר מקורב לג'ורדי ל"espn", ולכן לפני שג'ורדי מסכם, בברצלונה צריכים לקבל החלטות בנוגע למבנה ההנהלה המקצועית של המועדון בשבועות הקרובים, ולשאר המינויים בצמרת.

כאמור, רוברטו פרננדס צפוי לעזוב, יש ספקות בנוגע לסגורה, והמהפכה עשויה לכלול גם את באקרו וגיז'רמו אמור, לקראת שינויים משמעותיים גם בבארסה ב', בניסיון להחזיר לקבוצה יותר שחקני בית וזהות מאשר השקעה ברכש חיצוני. "מדובר בתהליך שהגיע לשיאו בימיו של פפ גווארדיולה, ונולד תחת פיקודו של יוהאן קרויף. כעת ייתכן שהבן שלו יהיה אחראי על העתיד", נכתב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully