וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'ואן לאפורטה: "לג'ורדי קרויף סיכויים טובים להצליח כמאמן וכמנהל מקצועי"

נשיא ברצלונה לשעבר נכח באירוע בו הוצגו השגרירים החדשים של קרן יוהאן קרויף, ובו החמיא למאמן מכבי תל אביב היוצא: "הייתי רוצה לראות אותו מאמן קבוצה מצוינת. הוא התבגר והקשיח"

אימג'בנק GettyImages

כולם עדיין מחכים לשמוע מה תהיה התחנה הבאה של ג'ורדי קרויף אחרי מכבי תל אביב. ההולנדי הכחיש לאחרונה כי תפקיד המנהל המקצועי בברצלונה הוצע לו, אולם שמו ממשיך להתקשר עם הקבוצה אותה ניהל אביו יוהאן בהצלחה רבה כל כך. היום (נערך) נערך בברצלונה יום מיוחד בו הוצגו השגרירים החדשים של קרן יוהאן קרויף, ביניהם פפ גווארדיולה, קרלס פויול, ז'ואן לאפורטה וצ'אבי.

לאפורטה, נשיא המועדון לשעבר, נשאל על האפשרות שקרויף הבן ישתלב במערכת של ברצלונה ואמר: "לג'ורדי יש סיכויים טובים להצליח כמאמן וכמנהל מקצועי, הוא התבגר הרבה. הוא עבר לא מעט מצבים מסובכים והקשיח את עצמו, והייתי רוצה לראות אותו מאמן קבוצה מצוינת. ג'ורדי עשוי מחומר של מנהיגים. זו החלטה שהוא יצטרך לקבל, אם לקחת עליו אחריות שכזו".

בתקשורת הספרדית נטען היום שהקטלאנים כבר פנו למנהל המקצועי של רומא, מונצ'י, בצל חוסר הוודאות לגבי עתידו של המנהל הספורטיבי הנוכחי רוברט פרננדס. על פי הדיווח, שמו של קרויף עדיין נשאר במירוץ, אולם לא בעדיפות עליונה כרגע.

לאפורטה אף החמיא לריאל מדריד על הזכיה בליגת האלופות, אך התעקש שברצלונה של פפ גווארדיולה היתה גדולה יותר: "הקבוצה שלנו היתה עדיפה, היא הגדירה תקופה שלמה. אם מדבירם על תארים, לברצלונה היתה עונה מושלמת בה זכתה בהכל. אבל זידאן מכיר היטב את השחקנים שלו ויודע כיצד לדרבן אותם. הוא על המסלול הנכון והוא עושה עבודה מצוינת, מעבר לסרחיו ראמוס ולשוער ליברפול, לו היה ערב קשה. ראמוס חכם מאוד. אני לא יודע אם הוא עשה את העבירה ההיא במכוון, זה לא נראה ככה, אבל יש לו כישורים רבים".

על ניימאר אמר הנשיא לשעבר: "הייתי רוצה לראות אותו ממשיך בברצלונה, אבל הוא רצה לשחק בקבוצה בה יהיה שמח יותר. אם הוא יהיה ביריבה ישירה אלה לא חדשות טובות עבורנו, כי הוא שחקן נהדר".

עוד בנושא:

מכבי תל אביב מציגה: קיצוץ דרמטי בחוזים ותמריץ כספי חדש
לא יחזור: הבלם יגור פיליפנקה צפוי לסיים את דרכו במכבי תל אביב
אנדרס אינייסטה חושף: סבלתי מחרדות ודיכאון אחרי המוות של דני חארקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully