וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוצ'טינו: "כשריאל מתקשרת, חייבים להקשיב". לב: "לא אגיע למדריד"

מאמן נבחרת גרמניה דחה את השמועות שיחליף את זינדין זידאן, המנג'ר של טוטנהאם הודה: "זה לא תלוי בי, יש לי חוזה ארוך טווח וטוב לי פה". קסיאס: "צריך מחליף קר רוח וזהיר"

עריכה: מתן חדד

ריאל מדריד מתקשה להירגע מהודעת העזיבה הדרמטית של זינדין זידאן אמש (חמישי). כעת, בספרד עוסקים במחליף המיועד. ב"מארקה" פורסם שהבלאנקוס כבר פנו למנג'ר טוטנהאם מאוריסיו פוצ'טינו, אולם בניגוד לדיווחים אמש, באנגליה נטען כי לפוצ'טינו אין סעיף יציאה מטוטנהאם לאף קבוצה אחרת. בשבוע שעבר חתם לחמש שנים נוספות בשורות התרנגולים, ולראשי המועון אין כל כוונה לשחררו.

עם זאת, פוצ'טינו עצמו אמר היום: "כשריאל מדריד מתקשרת, אתה חייב להקשיב, אבל במקרה הזה זה לא תלוי בי. חתמתי על חוזה ארוך טווח בטוטנהאם וטוב לי כאן. כרגע אני מתרכז בעונה הבאה ולא במה נאמר, יש הרבה שמועות אבל אין לי חדשות בנוגע לריאל מדריד".

מאמן נבחרת גרמניה יואכים לב, שהוזכר גם הוא כמועמד, דחה את השמועות: "אין סיכוי שזה יקרה. ריאל מדריד תמצא מחליף טוב לזידאן. ההתפטרות שלו הפתיעה אותי קצת, אבל הוא מרגיש שזה הרגע הנכון וחייבים לכבד את זה".

על פי סוכנויות ההימורים, פוצ'טינו עדיין הפייבוריט המוביל ואחריו, לפי הסדר: ארסן ונגר, גוטי, ראול, אנטוניו קונטה, מרסליניו, מסימיליאנו אלגרי, יואכים לב, מאוריציו סארי, סנטיאגו סולארי וחורחה סמפאולי.

עוד בנושא:

שחקני ריאל מדריד היו המומים מהודעת זידאן, כריסטיאנו רונאלדו "מרוסק"
זינדין זידאן הודיע במפתיע: "אני עוזב את ריאל מדריד"

מנג'ר טוטנהאם מאוריסיו פוצ'טינו. רויטרס
עדיין הפייבוריט. פוצ'טינו/רויטרס

ב"אס" פרסמו כתבה שסקרה את כל הסיבות להחלטה, ואלו הן:

1. המשימה הושלמה: שלוש אליפויות אירופה בשלוש שנים

"זידאן זכה בתשעה תארים, אבל הוא מאמין שהמועדון זקוק לכיוון חדש, אולי גם לשחקנים חדשים כדי לשמור על רמת ההצלחה הזו. הוא יודע כמה קשה להישאר ברמה הזו, והחליט לעזוב בשיא".

2. סימני עייפות בליגה ובגביע

"ההדחה מול לגאנס היתה סימן שהתקופה הרעה בליגה לא היתה סתם מזל רע. היכולת הרעה של המחליפים בשלבים מוקדמים יותר היתה עדות לבעיה חמורה. שחקני ההרכב התחילו להרגיש שמקומם מובטח, בעוד אלה על הספסל לא נתנו מה שציפו מהם. במקום ליצור לחץ, זידאן ביקש ליצור אחדות והצליח".

3. חוסר הוודאות סביב עתידם של רונאלדו ובייל

"שניהם הביעו ספק שיישארו - רונאלדו מסיבות כלכליות, בייל כי רצה יותר דקות. זידאן מודע לתחושות הללו, אבל מבין שניהם, הגישה בייל הטרידה אותו יותר. החששות של רונאלדו קשורות אך ורק לכסף, בעוד של בייל קשורות באימון ובקביעת הרכבים".

4. תכניות הרכש של פלורנטינו פרס, בלי אישור זידאן

"הנשיא והמאמן שמרו על קשר טוב, אבל הוא הידרדר משום שפרס מתכנן רכש בלי אישור זידאן. הוא ניסה לסגור את העברת קפה אריסבלאגה בזמן שזידאן הגן על קיילור נבאס. זיזו נקט בגישה דומה כשמספר שמות הוזכרו כמחליפים אפשריים לקארים בנזמה. ואז פרס הצהיר על רצונו לצרף את ניימאר, מה שהכעיס לא רק את רונאלדו. כשנשאל לגביו, זידאן היה ישיר: 'לא ביקשתי אותו'".

5. סיבות אישיות

"אין ספק שזידאן כעס על כך שבאמצע העונה, כשהדברים נראו רע, התקשורת קראה לפיטוריו והזכירה את שמם של יואבים לב ומאוריסיו פוצ'טינו. הוא לא הרגיש מוערך בהנהלה כפי שהרגיש בחדר ההלבשה. זה גרם ללחץ ולאכזבה, מה שאולי גרם לו לעזוב".

עוד באותו נושא

זינדין זידאן הודיע במפתיע: "אני עוזב את ריאל מדריד"

לכתבה המלאה

ראול נפרד

העיתונאי גיים בלאגה הפנה חלק מהאשמה אל כיוון השחקנים: "במקום לחגוג את הצ'מפיונס עם החברים שלו, רונאלדו החליט לדבר על עתידו, והיו ספקות רבות גם לגבי בייל. זידאן חש פער בינו לבין השחקנים, חש פגוע, גם בנוגע למעמדו כמאמן. בגלל זה היה חייב לעזוב. הוא הרגיש שהשחקנים היו צריכים מישהו חדש, קול חדש".

אחד הסמלים הגדולים של הבלאנקוס, איקר קסיאס, נדרש לנושא ואמר: "יהיה קשה להשכיח את המורשת של זידאן, יהיה קשה מאוד לאיש שיחליף אותו. מה שריאל צריכה כרגע זה מישהו קר רוח וזהיר. כמאמן, זידאן ידע לכבוש את לבבות האוהדים. צריך לכבד את ההחלטה שלו ולהודות לו על כל שעשה לטובת המועדון".

לאחר ההודעה מיהרו שחקני ריאל מדריד להיפרד מזידאן ברשתות החברתיות. למעשה, 22 מ-24 שחקני הסגל עשו זאת, מלבד שניים: מתאו קובאצ'יץ' וגארת' בייל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully