וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני ריאל מדריד היו המומים מהודעת זידאן, כריסטיאנו רונאלדו "מרוסק"

מרבית שחקני הבלאנקוס חשבו כי המסע"ת נועדה כדי להודיע על הארכת החוזה של הצרפתי. לא ברור כיצד הדרמה תשפיע על הפורטוגלי. קאפלו: "זיזו החליט לפני שפרס יחליט בשבילו"

עריכת וידאו: מתן חדד

תדהמה והלם, כך אפשר לסכם את התגובות בעולם הכדורגל להחלטה של מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן לסיים את תפקידו ולהתפטר. המאמן הצרפתי שהוביל את הבלאנקוס לשלוש זכיות בליגת האלופות הודיע על החלטתו במסיבת עיתונאים שכונסה בהתראה קצרה במדריד.

על פי "מארקה", כריסטיאנו רונאלדו היה מרוסק מההודעה של זידאן, אותו העריץ כשחקן וכמאמן. "לאחר עזיבתם של חבריו פפה, פאביו קואנטראו וחאמס רודריגס, רונאלדו הרגיש יותר ויותר לבד בחדר ההלבשה ועכשיו הוא מבודד עוד יותר, לאחר שהמאמן איתו היה ביחסים טובים עזב. קשה לדעת איך זה ישפיע על עתידו של רונאלדו. אולי זה יעזור לו להרגיש מוערך יותר במועדון".

שאר השחקנים היו המומים גם כן. מרביתם חשבו שמסיבת העיתונאים הדרמטית נועדה כדי להודיע על הארכת החוזה של זיזו.

כעת מתחילים בספרד לעסוק בשאלת הזהות של האיש שיחליף את זידאן על הקווים. ב"מארקה" דווח כי איש המקצוע המועדף להגיע לברנבאו הוא מאמן טוטנהאם מאוריסיו פוצ'טינו. פוצ'טינו אמנם האריך את חוזהו בשורות המועדון הלונדוני רק בשבוע שעבר, אך הבלאנקוס ינסו בכל זאת לצרפו במקומו של הצרפתי שעוזב. ב"מארקה" העריכו כי למרות הקשיים הצפויים בדרך לחתימה ריאל מדריד תפעיל כעת את כל כובד משקלה כדי לצרף את המאמן הארגנטיני. במקביל הוזכרו גם מאמן נבחרת גרמניה יואכים לב וארסן ונגר שסיים את דרכו בארסנל הוזכרו כמועמדים לתפקיד.

יש לציין כי מאמן טוטנהאם מחזיק בחוזה החדש בסעיף יציאה לריאל מדריד ולפ.ס.ז'.

עוד בנושא
זינדין זידאן הודיע במפתיע: "אני עוזב את ריאל מדריד"
פלורנטינו פרס לזידאן: "מודה לך על המסירות"

"זידאן רצה להחליט בעצמו, לפני שמישהו אחר יחליט במקומו", ניתח מאמן ריאל מדריד לשעבר פאביו קאפלו את המצב. "אם היה מפסיד בגמר בקייב, פלורנטינו פרס בטוח היה מפטר אותו. עכשיו אולי הוא ימנה את גוטי, הוא רוצה להוכיח שביכולתו לקבל החלטות קיצוניות, כפי שעשה עם זידאן לפני שלוש שנים". ומה באשר לסגל? לדעת קאפלו, "רונאלדו רוצה לחזור למנצ'סטר ולעבוד עם מוריניו. יהיה קשה להחליף את השערים שלו. בנזמה אולי יישאר, פרס עדיין מעריץ גדול שלו".

מאמן נבחרת צרפת דידייה דשאן הופתע כמו כולם מההחלטה, ואמר בהלצה: "האם אתן לו את המפתחות לאימון הנבחרת? אין לי אותם. זו החלטה של יו"ר ההתאחדות. אני לא יודע מה זידאן רוצה, הוא רוצה לנוח. אין ספק שהוא יאמן את הנבחרת ביום מן הימים. מה שהוא השיג בריאל היה פנטסטי".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

הפרידה של ריאל

בתוך כך, שחקני ריאל מדריד החלו להיפרד מהמאמן. המגן דני קרבחאל נפרד מזידאן עם פוסט קצר בחשבון האינסטגרם שלו: "רק רוצה להודות לך על השנתיים וחצי הללו. היית מקצוען מדהים, כמו כל הצוות. למדתי ממך הרבה, גם כשחקן וגם כאדם. אני מאחל לך הצלחה ומודה לך שוב על המסירות".

טוני קרוס הוסיף: "תודה אדוני! היה תענוג!". איסקו צייץ': "היה לכבוד לעבוד איתך. הפכת את הקבוצה הזאת להיסטורית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully