וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זינדין זידאן הודיע במפתיע: "אני עוזב את ריאל מדריד"

מאמן הבלאנקוס כינס מסיבת עיתונאים בהתראה קצרה והכריז: "החלטתי לא להמשיך, הקבוצה זקוקה למשהו שונה". תחת הדרכתו זכתה ריאל מדריד בשלושה גביעי ליגת האלופות ואליפות אחת

עריכת וידאו: מתן חדד

זינדין זידאן עוזב את ריאל מדריד. המאמן הצרפתי כינס היום (חמישי) מסיבת עיתונאים שעליה פורסם רק שעה קלה לפני קיומה ובה הודיע על הצעד - חמישה ימים בלבד אחרי שהצעיד את הבלאנקוס לזכייה שלישית ברציפות בליגת האלופות.

זידאן בן ה-45 מונה למאמן בינואר 2016 אחרי שרפא בניטס פוטר. תחתיו ריאל זכתה באליפות אחת וכאמור בשלוש גביעי ליגת האלופות. בנוסף הוא זכה להניף כמאמן גם את גביעי אליפות העולם לקבוצות (פעמיים) הסופר קאפ האירופי (פעמיים) והסופר מקופה הספרדי (פעם אחת).

לפני כחודש זידאן אמר דברים שבדיעבד רמזו על הכוונה שלו: "להיות מאמן זה דבר מתיש - על אחת כמה וכמה במועדון כמו ריאל מדריד. כשארגיש שאין לי יותר מה לתת, אעזוב".

עוד בנושא

שחקני ריאל נפרדו בהתרגשות מזידאן, פוצ'טינו וארסן ונגר מועמדים
הבא בתור? "כריסטיאנו רונאלדו עצוב וכועס כי ריאל לא עמדה במילתה"
מיכאל יוכין על חלקו של גארת' בייל בזכייה של ריאל בליגת האלופות

זינדין זידאן, מאמן ריאל מדריד היוצא. רויטרס
עוזב אחרי תשעה תארים בשנתיים וחצי. זינדין זידאן/רויטרס

זידאן הופיע למסיבת העיתונאים עם הנשיא פלורנטינו פרס, שדיבר ראשון, אבל אמר שהוא משאיר את הבמה למאמן. הצרפתי ירה: "קיבלתי החלטה לא להמשיך כמאמן ריאל מדריד. זה רגע מוזר להודיע על כך, אבל הקבוצה צריכה שינוי כדי להמשיך לנצח. היא צריכה מתודולוגיה אחרת, סגנון אחר. זו הסיבה שהובילה אותי לקבלת ההחלטה. אני אוהב מאוד את ריאל מדריד".

פלורנטינו פרס אמר: "ההחלטה של זידאן היא בלתי צפויה אחרי הזכייה בליגת האלופות. אבל אנחנו מכבדים ומקבלים אותה. אני רוצה להודות לו על המסירות והאהבה שלו, ועבור כל מה שהוא עשה בריאל מדריד. ההתנהלות שלו תמיד הייתה דוגמה עבור כל מי שמייצג את ריאל מדריד. זו לא פרידה, אלא ברכת 'נתראה בקרוב'. אבל אם הוא צריך הפסקה, זה מגיע לו".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
זינדין זידאן. עיבוד תמונה
זינדין זידאן/עיבוד תמונה

אחרי דברי הפתיחה זידאן התפנה לענות לשאלות ולהוסיף פרטים. "כל השחקנים יודעים", אמר, "לא דיברתי איתם פנים אל פנים, אבל שלחתי לכולם הודעות. שוחחתי עם סרחיו ראמוס. הוא הקפטן, עברנו הרבה דברים ביחד, הוא אמר לי שהוא מכבד את ההחלטה שלי ואיחל לי הצלחה".

הצרפתי הדגיש: "אני לא הולך לאמן במקום אחר, אני לא מחפש קבוצה חדשה".

"הרגע הכי מאושר שלי בריאל מדריד הוא הרגע היפהפה בו הנשיא פרס הביא אותי לשחק במועדון הגדול הזה, אמר זיזו, "כמאמן? אני אבחר בזכייה באליפות. בעונה החולפת הרגע הכי גרוע היה ההפסד ללגאנס בגביע. אני לא אשתמש במילה שאני רוצה לתאר את ההרגשה, אבל כולכם מכירים אותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully