וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כריסטיאנו רונאלדו עצוב וכועס כי ריאל מדריד לא עמדה במילה שלה"

עיתונאי פורטוגלי המקורב לרונאלדו מנתח את המשבר בין הכוכב להנהלה: "הוא לא מרוויח מספיק, היחסים שלו עם פלורנטינו קרים". וגם: מה דורש גארת' בייל, ומה המצב הנוכחי עם ניימאר

אימג'בנק GettyImages

המשבר בין רונאלדו לריאל מדריד: העיתונאי הפורטוגלי ומי שנחשב למקורב לרונאלדו, נונו גומש, נשאל על המתיחות בין כריסטיאנו להנהלת אלופת אירופה, אחרי שרונאלדו איים בעזיבה אחרי הגמר. "אני לא חושב שהוא יעזוב, אבל הוא כועס כי הם אמרו לו שהחוזה שלו יחודש, אבל הזמן עבר וכלום לא קרה. הצדדים יגיעו להבנה. הוא הכדורגלן הטוב בעולם, וכשמסתכלים על השכר שלו, מבינים שהוא לא מקבל מספיק. הוא רוצה שיעשו לו כמו שברצלונה עשתה עם מסי, צ'אבי ואינייסטה, שיעלו לו את השכר שלב אחרי שלב. היחסים שלו עם פלורנטינו מעט קרים. רונאלדו כועס ועצוב כי ריאל לא עמדה במילה שלה".

גיאם בלאגה, פרשן "סקיי ספורט", מנתח את המצב בריאל מדריד: "בנוגע לרונאלדו - הוא הבין שהדברים שהוא אמר היו בעיתוי לא נכון, כולם אמרו לו את זה. גם ראמוס אמר לו להירגע ולהפסיק עם זה. מה הוא רוצה? שריאל תשלם לו יותר, ותכסה לו את החובות של המסים לרשויות. כריסטיאנו מרגיש לא נאהב על ידי פלורנטינו פרס. הוא רוצה 40 מיליון יורו לעונה. סעיף השחרור שלו הוא מיליארד יורו, וכרגע אין עליו הצעות".

על בייל אמר בלאגה: "המסר של גארת' בייל לריאל היה מפתיע, אבל מבחינת ריאל המצב ברור: הוא לא למכירה. הוא לא למכירה. אין שום היגיון להיפטר משחקן כזה, רק בן 28. הקבוצה מבינה שאין לה סיכוי לקבל את ניימאר, פשוט אין סיכוי, והיא צריכה כוכב. בייל לא שיחק מספיק, וצריך לקבל ביטחון ואמונה. הוא רוצה להיות חוליה חשובה, אבל ריאל לא יכולה להבטיח כלום".

ואכן נראה שגארת' בייל הולך לדרוש מראשי הבלאנקוס הבטחה לכך שהוא יהיה שחקן מוביל בעונה הבאה ולא, ישקול לעזוב. ב"מארקה" טענו שהוא מעוניין להיכנס לרשימה של שחקנים שבהם 'אסור לגעת' על פי המאמן זינדין זידאן שכוללת את כריסטיאנו רונאלדו, קארים בנזמה, טוני קרוס ולוקה מודריץ'.

עוד בנושא:

ראמוס לרונאלדו: "טעית, זה לא היה הזמן המתאים להגיד את זה"
כריסטיאנו רונאלדו לאוהדי ריאל מדריד: "תודה לכם, נתראה פה בשנה הבאה"
סימון מיניולה: "כל שוער היה במצב של קאריוס בעבר, גם אני"

שחקן ריאל מדריד איסקו. רויטרס
ימצאו לו מקום? איסקו מציג את גביע האלופות/רויטרס

ריאל מדריד זכתה ביום שבת האחרון בליגת האלופות בפעם ה-13 בתולדותיה. מדובר בסיבה למסיבה עבור כל מי שקשור למועדון, לכולם חוץ מאולי האנשים שאחראים על מוזיאון המועדון ונתקלים כעת בבעיה: אין מספיק מקום במוזיאון לגביע ה-13. "מארקה" מדווח היום (שלישי) שבשל הזכייה השלישית ברציפות ארון הגביעים הפך קטן מדי.

למי מכם שחוששים שהבלאנקוס לא יוכלו להראות לעולם את התואר בו זכו בקייב: אין מה לדאוג. במוזיאון כבר החלו בעבודות על מנת לייצר מקום לתואר ה-13, כמו גם לתואר העשירי בכדורסל שהושג גם כן העונה. בשל הבעיה שנוצרה, הטקס הקבוע בו נשיא המועדון פלורנטינו פרס מציג את הגביע במוזיאון נדחה לפחות בשבוע, אבל די בטוח שהוא היה מוכן לעבור את זה אם היו אומרים לו שהוא הולך לזכות בפעם השלישית ברציפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully