וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראמוס לרונאלדו: "טעית, זה לא היה הזמן המתאים להגיד את זה"

קפטן ריאל מדריד שימש כ"מכבה שריפות" בסיום הגמר בקייב והצליח לגרום לפורטוגלי לסייג את דבריו. עורך דין מצרי טוען כי הגיש תביעה בסך מיליארד יורו נגד הבלם, בעקבות פציעת סלאח

אימג'בנק GettyImages

שמחת הניצחון של אוהדי ושחקני ריאל מדריד במוצאי שבת, התחלפה לצערם מהר מאוד בכעס וחשש בעקבות הדברים שהפגיז כריסטיאנו רונאלדו דקות ספורות לאחר שריקת הסיום בקייב. "היה נהדר לשחק בריאל מדריד, מודה לכל האוהדים", אמר הפורטוגלי והמילים שלו הגיעו מהר מאוד לכל מי שנוכח באצטדיון. גם הקפטן סרחיו ראמוס שמע מה אמר כוכב הבלאנקוס, ו"מארקה" תיאר היום (שני) בדיוק מה עשה הבלם כדי לכבות את השריפה הלא צפויה. על פי האתר המדרידאי, ראמוס חגג עם שאר השחקנים על כר הדשא כאשר דבריו של רונאלדו הגיעו לאוזניו ומיד הבין שהוא חייב לפעול.

בצורה רגועה, למרות שכעס על חברו לקבוצה, מנהיג חדר ההלבשה הלך לרונאלדו והסביר לו שטעה. "כריס, זה לא טוב מה שעשית, זה לא היה הזמן המתאים להגיד את זה". השניים שוחחו במשך זמן קצר וראמוס הוסיף: "אל תתעקש, אתה חייב לקחת צעד אחורה ממה שאמרת ואחרי זה נעזור לך". רונאלדו הבין והסכים עם כך שטעה בתזמון וראמוס עודד אותו: "אנחנו איתך כריס".

עוד בנושא

מסי: "הייתי מוותר על תואר עם ברצלונה בשביל תואר עם ארגנטינה"
סימון מיניולה: "כל שוער היה במצב של קאריוס בעבר, גם אני"
ניימאר: "אני עדיין לא כשיר ב-100 אחוז, פוחד לסכן את עצמי"

סרחיו ראמוס מחבק את כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד. AP
המשבר מאחוריהם? רונאלדו וראמוס/AP

ראמוס, שמתפקד למעשה כסוג של עוזר עבור פלורנטינו פרס ועוזר לבעלי הבאלנקוס לטפל במצבי חירום במקרי הצורך, הצליח גם הפעם. בעקבות הדברים שאמר לרונאלדו, הפורטוגלי סייג בהמשך את דבריו: "לא אמרתי שאני עוזב. בעוד כמה ימים אסביר". אתמול בערב, בחגיגות של הקבוצה ברחבי מדריד, רונאלדו כבר הרגיע את האוהדים כמעט סופית כאשר אמר להם: "נתראה פה בשנה הבאה".

בינתיים, במצרים מתקשים להירגע מהכעס על סרחיו ראמוס, בעקבות התקרית במהלכה נפצע מוחמד סלאח ונאלץ לנטוש את הגמר. עורך דין מקומי בשם באסם והבה טען בפני התקשורת המצרית כי הגיש תביעה בסך מיליארד יורו נגד הבלם הספרדי, בטענה שגרם ל"סבל פיזי ופסיכולוגי" לעם המצרי. "ראמוס פצע אותו בכוונה וצריך להעניש אותו", אמר עורך הדין, "הגשתי תביעה והתלוננתי בפני פיפ"א. אבקש פיצויים".

דני קרבחאל, שנפצע במהלך הגמר והוחלף בדמעות, ייעדר כשבועיים-שלושה ולא הוצא מסגל נבחרת ספרד למונדיאל. לאחר המשחק עבר המגן מספר בדיקות, מהן עלה כי הפציעה שלו פחות חמורה משנראה בהתחלה והוא אמור להיות כשיר בזמן. הקטור ביירין נשאר ברשימת הסטנד ביי של ז'ולן לופטגי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully