וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימון מיניולה: "כל שוער היה במצב של קאריוס בעבר, גם אני"

השוער הבלגי שאיבד את אפודת השוער לקאריוס, הצטרף למצעד המנחמים שלו אחרי המשחק הטראגי מול ריאל מדריד: "תמיד אהיה שם אם הוא יצטרך לדבר איתי". לוברן: "הכי קל זה להאשים אותו"

גארת' בייל, ריאל מדריד, מנחם את לוריס קאריוס, ליברפול. GettyImages
גם בייל לא הצליח לנחם אותו. לוריס קאריוס/GettyImages

מה לא נאמר על מופע האימים של לוריס קאריוס שוער ליברפול מול ריאל מדריד בגמר ליגת האלופות? השוער בן ה-24 ספג ביקורות מכל כיוון והמשטרה החלה לחקור מאיפה הגיעו איומי רצח לשוער אומלל. בליברפול עצמה כמובן שגיבו את השוער, כשאחד השחקנים שתמכו בו היה גם סימון מיניולה, שוערה של נבחרת בלגיה שאיבד את אפודת השוער הראשון של ליברפול לקאריוס.

עוד בנושא:

לוריס קאריוס: "יודע שאיכזבתי את כולם, לא ישנתי ממש מאז המשחק"
ריאל מדריד זכתה בליגת האלופות אחרי 1:3 על ליברפול בגמר
רונאלדו הפציץ אחרי הגמר: "היה נהדר לשחק בריאל מדריד, מודה לאוהדים"
מוחמד סלאח נפצע ומירר בבכי. מידו האשים: "ראמוס פצע אותו בכוונה"

שוער ליברפול סימון מיניולה. רויטרס
הצטרף למצעד המנחמים. סימון מיניולה/רויטרס

"כל שוער אחד היה במצב הזה לפני כן, גם אני הייתי", אמר מיניולה, "הדבר היחיד שאמרתי לו זה שיש סיבה שבזכותה הגענו לגמר. ברור שזה קשה מאוד להגיד לו משהו אחרי משחק כזה. אני יודע איך ההרגשה, צריך זמן להתאושש. הדבר הטוב בגמר הזה שלו הוא שיש לו את הקיץ כדי להתאושש ולהמשיך הלאה. אם הוא רוצה לדבר, כמובן שאהיה פה בשבילו. יש לנו חדר הלבשה בריא, כולנו ביחד וזו הסיבה שהגענו לאן שהגענו. ביחד עם האוהדים, ביחד עם המועדון".

עוד שחקן שגיבה את קאריוס הוא דיאן לוברן, הבלם הקרואטי של ליברפול, שאמר: "כשאנחנו מנצחים, אנחנו מנצחים ביחד. כשאנחנו מפסידים, אנחנו מפסידים ביחד כך שאני לא מאשים אותו. הכי קל להאשים מישהו, אבל אנחנו באותה ספינה ביחד וכולם ניחמו אותו אחרי המשחק".

"הוא יחזור חזק יותר, אי אפשר לנחם אותו. היתה לו התחלה קשה גם בשנה שעברה, כך שאני מאמין בו. אל תעשו סיפור גדול מזה. ברור שזה גמר ליגת האלופות, אבל כולם טועים".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שוער ליברפול לוריס קאריוס. GettyImages
הגיבור הטראגי של המשחק. לוריס קאריוס/GettyImages

ביונייטד לועגים לליברפול: סלאח בכיין

* פול סקולס, שחקן העבר של מנצ'סטר יונייטד ופרשן, התייחס לתגובות הנסערות של קאריוס ומוחמד סלאח במהלך ההפסד של ליברפול בגמר. "אני יכול להבין את קאריוס, אני מניח", אמר סקולס על הבכי של שוער ליברפול, "הוא היה שבור ממה שקרה. אבל פציעות הן חלק מהמשחק. אם אתה הולך אחורה, לאורך השנים אם היית רואה מישהו בוכה על המגרש, הם היו מקבלים הרבה על זה הרבה איבה. אבל היום זה משחק שונה, שחקנים הם מאוד רגישים ומתרגשים מאוד בקלות".

* אחרי שאוהדים של היריבות של ליברפול חגגו את ההפסד שלה עם מפגן שמחה לאיד, כולל הפרשן גארי נוויל שהטריל אוהד בטוויטר והקניט אותו, וירג'יל ואן דייק אמר: "אנחנו צריכים להיות גאים בעצמנו. כל הקבוצות באנגליה היו רוצות להיות במצב שלנו. הם מתנהגים כאילו הם שמחים, אבל אני חושב שהם צריכים לקנא".

* דומיניק קינג, עיתונאי בריטי, כתב ב"דיילי מייל" על הפציעה של סלאח: "בהילוך החוזר נראה ש'ראמוס עשה עבודה' על סלאח: לא רק שהוא לא שחרר את האחיזה שלו, הוא גם דאג לנחות עליו. שחקני הגנה קוראים לזה 'להותיר משהו' על היריב. המטרה היא להראות להם נוכחות, להמחיש שלא יהיה להם קל... מהצלילה הדרמטית שלו בתקרית מול מאנה, עד לשליחת המרפק לפרצוף של אריוס, ראמוס היה במשך 90 דקות משהו שהוציא את ליברפול מריכוז.. הוא מסוג השחקנים שאתה אוהב כשהוא בצד שלך, אבל לא סובל אותו כשהוא נגדך כי הוא מכיר כל טריק בספר".

* כעת בליברפול כבר חושבים על העונה, ויורגן קלופ קיבל מההנהלה לצרף רביעייה חדשה. על פי "סאן" ליברפול רוצה לרכוש גם את נביל פקיר (קשר ליון), חלוץ קריסטל פאלאס ווילפריד זהאה, כריסטיאן פוליסיץ' מדורטמונד ותומא למאר ממונאקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully