וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד טוענים: מאוריסיו פוצ'טינו לא יאמן את ריאל מדריד

מאמן התרנגולים יישאר בלונדון: "ריאל תשים כסף על השולחן וטוטנהאם תסרב". מועמדותם של קלופ ואלגרי מתחזקת, הבלאנקוס עשויים להוליך את ראול במסלול דומה לזה של זידאן

עריכה: מתן חדד

ריאל מדריד ממשיכה בתהליך מציאת מחליף לזינדין זידאן. מאוריסיו פוצ'טינו הוא עדיין השם החם שעל הכוונת, אולם על פי דיווחים באירופה הערב (שבת), זה לא יקרה. על פי "קופה", הארגנטינאי יצא מהמירוץ, בשל קשיים במשא ומתן עם יו"ר טוטנהאם דניאל לוי. על כן, כך נטען, יורגן קלופ ומסימיליאנו אלגרי עשויים להפוך למועמדים המובילים. לגרמני, כך נטען, אין סעיף שחרור מליברפול.

"אפשר להפסיק עם הספקולציות", חרץ העיתונאי גיים בלאגה בקשר לפוצ'טינו. "ריאל מדריד אולי תשים כסף על השולחן, וטוטנהאם תגיד לא. זה לא יקרה בקיץ הנוכחי".

על פי "אס", אלופת אירופה בשלוש השנים האחרונות כבר חושבת קדימה, ומתכננת לעשות עם ראול את מה שעשתה עם זידאן. אחד השחקנים והסמלים הגדולים בתולדות המועדון לא יחליף את זיזו בעונההנוכחית, אבל אמור לצבור ניסיון במועדון, וברגע הנכון עשוי לקבל את המינוי. "השחקנים מכבדים את ראול, והוא שיפר את מערכת היחסים עם פלורנטינו פרס, אחרי העזיבה הקרה שלו", נכתב ב"אס".

ראול אמור לקבל את תעודת הפרו שלו מאופ"א בשנה הקרובה, אז יוכל לאמן קבוצות בוגרות ברחבי העולם. "אני ארצה להיות מאמן מתישהו, אבל לא כרגע", אמר בראיון בשנה שעברה. "החלום שלי הוא להיות קשור בריאל מדריד למשך תקופה ארוכה, אני לא יודע אם זה יהיה במשרדים או כמאמן".

בנושא אחר, בספרד טוענים ששוער רומא אליסון מעדיף לחכות להצעה מריאל מדריד, ולא ליהענות לחיזורים של ליברפול וצ'לסי. קבוצתו תהיה מוכנה למכור אותו רק תמורת 90 מיליון יורו או יותר.

עוד בנושא
ארמאני טיים: המסע המופלא של פרנקו ארמאני לשער נבחרת ארגנטינה
דשאן: "מצפים שנבקיע שישה שערים בכל משחק, שוכחים שיש גם יריבה"
משחקי הכנה בשבת: בלגיה תארח את פורטוגל, אנגליה את ניגריה וגרמניה אצל אוסטריה

ראול שחקן ריאל מדריד. GettyImages
בצעדיו של זידאן. ראול/GettyImages

נכון שלא מדובר בסקר בעל מהימנות מדעית כלשהי, אבל משאל שערך ה"מארקה" בקרב אוהדי ריאל מדריד בהחלט מצביע על הלך הרוחות בקרב האוהדים בנוגע לזהות המאמן הבא של המועדון.

כמעט 45 אלף בני אדם השתתפו במשאל שערך העיתון יממה לאחר התפטרותו המפתיעה של זינדין זידאן. מן התוצאות עולה כי כ-29 אחוזים מן הנשאלים היו מעדיפים לראות בתפקיד המאמן הבא של הבלאנקוס את מאמן ליברפול יורגן קלופ. אותו קלופ שהפסיד לזידאן בגמר הצ'מפיונס ליג לפני כשבוע.

מאוריסיו פוצ'טינו, האיש שמדריך את טוטנהאם ומוביל בסוכנויות ההימורים לקבל את התפקיד היוקרתי, קיבל 23 אחוזים מקולות האוהדים. במקום השלישי מדורג כוכב העבר של הבלאנקוס גוטי. מאמן נבחרת גרמניה יואכים לב, שבינתיים הודיע כי אינו רואה את עצמו מועמד לתפקיד, קיבל 14 אחוזים במשאל. כעת נותר לראות האם המהלכים שתבצע הנהלת הבלאנקוס יהיו תואמים את רצון האוהדים.

במקביל, נמשכת בריאל מדריד הסאגה סביב עתידו של כריסטיאנו רונאלדו. ב"מארקה" נכתב הבוקר כי רונלאדו סיפר לחבריו למועדון עוד לפני הגמר בקייב כי בכוונתו לעזוב את המועדון. מאז הוא כבר הספיק לחזור בו, בחגיגות הזכייה בצ'מפיונס, אולם הספקולציות בנושא נמשכות.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
מאמן ליברפול יורגן קלופ עם מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן. AP
האוהדים רוצים אותו. קלופ עם זידאן/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully