וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס: "המושג 'משחק 7' הוא הטוב ביותר בספורט הזה"

קינג ג'יימס מוכן למשחק המכריע בגמר המזרח אחרי שהמופע שלו סידר ניצחון ואיזן את הסדרה ל-3:3. היל: "הוא השחקן הכי טוב שראיתי". וגם: כל מספרי ההצגה של המלך והתגובה של בנו

שחקן קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס. רויטרס
הביא את קבוצתו לרגע האמת. לברון ג'יימס/רויטרס

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

קליבלנד ניצחה הלילה (בין שישי לשבת) 99:109 בביתה את בוסטון והשוותה את סדרת גמר המזרח ל-3:3 וכפתה על הסלטיקס משחק שביעי, שייערך בבלילה שבין ראשון לשני בשעה 03:30 בבוסטון. את הקאבס הוליך מי אם לא, לברון ג'יימס, שלהט עם 46 נקודות, 11 ריבאונדים ו-9 אסיסטים והראה לנו שהמלך יודע להתעלות במאני טיים, זאת למרות שהוא נאלץ להסתדר ללא הסופרסטאר השני קווין לאב, שנאלץ לעזוב את המגרש בשל חשש לזעזוע מוח ברבע הראשון.

לברון, שהשלים משחק שביעי בפלייאוף הנוכחי שבו הוא קולע 40 נקודות או יותר (השווה את שיאו של מייקל ג'ורדן מ-1989 ורחוק משחק אחד מג'רי ווסט, שב-1965 עשה זאת בשמונה משחקים) אמר בסיום: "אין ספק שהמושג 'משחק 7' הוא הטוב ביותר בספורט הזה. אנחנו מרגישים טוב, כיף לדעת שאפשר לשחק עוד משחק אחד. הסדרה הזאת לא הייתה ממש מוצלחת בחוץ מבחינתנו, אבל עכשיו נצטרך להתעלות. נצטרך להיות נחושים, לא משנה מי טוב או לא, נצטרך למצוא בכוח את הדרך לנצח ולא חשוב איך. אנחנו שמחים על האתגר הזה". על התגובה שלו אחרי שקלע שלשה מכרעת: "זה בגלל האהבה למשחק. זאת פשוט תחושה שאי אפשר להסביר אם אתה לא חלק מזה".

עוד בנושא:

קליבלנד ניצחה 99:109 את בוסטון וכפתה משחק שביעי בגמר המזרח
יוסטון הודיעה: כריס פול ייעדר ממשחק מספר 6 מול גולדן סטייט
הקבוצה שהתחפשה: יוסטון גוררת את גולדן סטייט לטריטוריה לא מוכרת

שחקן קליבלנד קאבלירס ג'ורג' היל. GettyImages
"הוא יכול לעשות הכל". ג'ורג' היל מפרגן/GettyImages

לברון הצליח לקלוע 40 נקודות ומעלה או טריפל דאבל בכל אחד משבעת משחקי ההדחה האחרונים שלו. הרקורד שלו במשחק שביעי עומד על 2:5, וההפסד האחרון שלו באחד כזה היה ב-2008, מנחשים נגד מי? דווקא בוסטון. במנהרה ואחרי סיום המשחק, בנו של לברון שאל אותו כיצד הוא הצליח להכניס את כל ה'זריקות המשוגעות'? מסתבר שגם לאחד מהאנשים הכי קרובים למלך אין מושג איך הוא עושה זה.

ג'ורג' היל, ששיחק נהדר ותרם 20 נקודות, הוסיף: "לברון ג'יימס פשוט מדהים. לפעמים אני פשוט חושב - מה קרה פה? איך הזריקה הזאת נכנסה? איך הוא עשה את המהלך הזה ואיך הוא ראה את המסירה הזאת? הוא יכול לעשות הכל. הוא השחקן הכי טוב שראיתי אי פעם".

עוד באותו נושא

קליבלנד בצרות: קווין לאב הפצוע יחמיץ את משחק מספר 7 בבוסטון

לכתבה המלאה
מאמן קליבלנד קאבלירס טיירון לו. AP
"אין תירוצים". טיירון לו/AP

טיירון לו: "ללברון יש גדולה, יש לו שושלת, והוא הביא אותה היום למשחק ונתן את כל כולו. גם ג'ף גרין, ג'ורג' היל ולארי נאנס ג'וניור עשו עבודה נהדרת. הבאנו את הסדרה למשחק שביעי ועכשיו אין תירוצים, אין ברירות. אנחנו משחק אחד מהגמר, אנחנו נהיה מוכנים". על הפציעה של קווין לאב: "אני חושב שהדרך בה השחקנים הגיבו הייתה מרשימה. הם שיחקו עבורו ושיחקו אחד עבור השני. האם הוא יוכל לשחק במשחק שבע? לא ברור, נחכה ונראה".

מאמן בוסטון, בראד סטיבנס: "נצטרך להגיע למשחק השביעי מוכנים לשחק ברמה הכי גבוה. זה האתגר הכי גדול שיש. משחק שביעי זה משהו שאתה ממתין לו בציפייה כמאמן או כשחקן. נשחק נגד קבוצה מעולה עם שחקן אדיר שנתן היום הצגה, אז נצטרך להיות בשיאנו".

טרי רוז'יר: "המשחק השביעי יהיה כיף, אנחנו מצפים לו. כל העיר בוסטון תהיה מאחורינו. יש לנו אתגר לא פשוט כשלברון משחק ברמה הזאת, אבל אין תירוצים ואנחנו מחכים למשחק הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully