וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד ניצחה 99:109 את בוסטון וכפתה משחק שביעי בגמר המזרח

לברון ג'יימס להט עם 46 נקודות, 11 ריבאונדים ו-9 אסיסטים וסחף את קבוצתו למשחק מכריע בלילה שבין ראשון לשני בבוסטון. חשש לזעזוע מוח לקווין לאב, לא ברור האם יוכל לשחק במשחק המכריע

שחקן קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס. GettyImages
אי אפשר להספיד אותו. לברון ג'יימס/GettyImages

קליבלנד קאבלירס - בוסטון סלטיקס 99:109

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

המספר הנוסף: 7. לברון ג'יימס משיג טריפל דאבל או לפחות 40 נקודות בשבעת משחקי ההדחה האחרונים שלו. מגיע למאני טיים, כפי שמצופה ממנהיג אמיתי.

בלתי נגמר: לברון ג'יימס סיפק הלילה (בין שישי לשבת) הצגה נוספת (46 נקודות, 11 ריבאונדים ו-9 אסיסטים) והשתיק את כל מבקריו ב-99:109 הביתי של קליבלנד על בוסטון שאיזן את סדרת גמר המזרח ל-3:3 וסידר לנו משחק שביעי שייערך בלילה שבין ראשון לשני בשעה 03:30 בבוסטון. הקאבס היו על סף הדחה בפעם בשנייה השנייה בפלייאוף הנוכחי, אבל בפעם המי יודע כמה נעזרו בשירותיו של המלך שהציל אותם וסידר להם הזדמנות להגיע לגמר NBA רביעי ברציפות.

הפתיחה הייתה דווקא של האורחים מבוסטון: 15 נקודות של ג'יילן בראון ברבע הראשון עזרו לסלטיקס לסיים אותו ביתרון 20:25, וההתנגשות של קווין לאב, מי שאמור להיות העזרה העיקרית ללברון עם ג'ייסטון טייטום, לא עזרה לקאבס, שכן לאב נאלץ לעזוב את המגרש בשל חשש לזעזוע מוח ולא חזר ולא ברור האם יוכל לשחק במשחק השביעי. למרות החיסרון, ג'יימס דאג שהסלטיקס לא יברחו ונעזר בג'ורג' היל וג'ף ג'רין, שעזרו לו להוביל ריצת 4:20 שסידרה. שמונה נקודות רצופות של המלך קבעו 43:54 לקאבס בהפסקה.

עוד בנושא:

יוסטון הודיעה: כריס פול ייעדר ממשחק מספר 6 מול גולדן סטייט
האח הגדול: העונה הקשה של קייל קורבר בקליבלנד, על ומחוץ לפרקט
הקבוצה שהתחפשה: יוסטון גוררת את גולדן סטייט לטריטוריה לא מוכרת

שחקן קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס. GettyImages
לקח את הקאבס על הגב. לברון ג'יימס/GettyImages
שחקן קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס. AP
המופע שלו. לברון ג'יימס/AP

במחצית השנייה הפער רק הלך וצמח וברבע השלישי אף הגיע ל-16 נקודות, אבל שחקניו של בראד סטיבנס סירבו לוותר על המשחק. שלשה של טרי רוז'יר הורידה את ההפרש לחד ספרתי ברבע האחרון (87:80), אבל אז לברון החליט לקחת את העניינים לידיים ושתי שלשות שלו קבעו 96:107 ובעצם סגרו עניין כשעל השעון נותרה דקה וחצי לסיום המשחק. הקאבס כפו משחק שביעי, בדיוק כפי שעשו בסיבוב הראשון נגד אינדיאנה, אך כעת הם ינסו לעשות משהו שאף אחת לא הצליחה לעשות עד כה: לנצח את הסלטיקס בביתם בפלייאוף.

הכוכב הגדול לא יכול היה לעשות זאת בלי העזרה הנדיבה של ג'ורג' היל (20 נקודות) וג'ף ג'רין (14 נקודות), שבהיעדרו של קווין לאב לקחו אחריות ועזרו למלך לקחת את הסדרה למשחק שביעי. אצל הסלטיקס, טרי רוז'יר הוביל (28 נקודות, 7 אסיסטים) וג'יילן בראון הוסיף 27 משלו. ג'ייסון טייטום קלע 15 ואל הורפורד, הברמוטר של בוסטון, היה חלש עם שש נקודות בלבד וכשלהורפורד יש ערב כל כך חלש, קשה מאוד לנצח.

שחקן קליבלנד קאבלירס ג'ף גרין עם שחקן בוסטון סלטיקס אל הורפורד. AP
כשהוא חלש, המשימה הופכת קשה יותר. אל הורפורד/AP
מאמן בוסטון סלטיקס בראד סטיבנס. AP
ישיג הכרעה מול הקהל הביתי? בראד סטיבנס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully