וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסטון הודיעה: כריס פול ייעדר ממשחק מספר 6 מול גולדן סטייט

מכה לרוקטס, שייאלצו להסתדר בלי הרכז הנפלא שלהם באורקל ארנה, במשחק בו ניצחון שווה להם עלייה לגמר. דאנטוני: "יותר מהכל אני שונא את זה בשבילו, לא יודע אם יהיה כשיר למשחק 7"

כריס פול יוסטון רוקטס פצוע. AP
שוב נכנע לפציעה. כריס פול/AP

חדשות רעות ליוסטון: כריס פול פצוע השריר הירך האחורי וייעדר ממשחק מספר 6 מול גולדן סטייט, בגמר המערב. הרכז נפצע במשחק אמש (בין חמישי לשישי) אותו ניצחו הרוקטס ועלו ל-2:3 בסדרה, אבל הוא לא יוכל לעזור להם לנסות לסגור את הסדרה באורקל ארינה ולהעפיל לגמר ה-NBA. המאמן מייק דאנטוני סיפר כי פול יגיע עם חבריו לאוקלנד וכי תיערוך הערכה מחודשת של מצבו אחרי החזרה לטקסס. "כמובן שזה לא מה שרצינו", אמר המאמן, "יותר מהכל אני שונא את זה בשבילו. הוא ניצח לנו את שני המשחקים הקודמים. זו תהיה הזדמנות עבור שחקנים אחרים, נהיה מוכנים. אני לא יודע אם הוא יחזור למשחק 7".

ג'יימס הארדן: "ברור שהוא היה נהדר לאחרונה. אני מקווה שהוא יתאושש מהר ואני יודע שזה אכן מה שיקרה. יש פה הזדמנות, כפי שהיה כל העונה, עבור שחקנים להרים את הרמה שלהם ולעזור לקבוצה לנצל את הצ'אנס האדיר שיצרה". יוסטון קיצרה את הרוטציה ובשני המשחקים האחרונים שותפו רק שבעה שחקנים, אבל כמובן שהיעדרותו של פול תשנה את התמונה.

בשנתו ה-13 בליגה, פול הגיע לראשונה בקריירה לגמר איזורי והוא נראה נהדר עד כה בפלייאוף, ויחד עם הארדן שם את הרוקטס במרחק ניצחון מהגמר הגדול. בניצחון האחרון, הוא קלע 18 מ-20 הנקודות שלו במחצית השנייה. פציעות הן לא דבר חדש עבורו, הוא נעדר מספר פעמים העונה בשל בעיות בריאותיות שונות וסוחב רגישות בכף רגלו הימני בתקופה האחרונה.

עוד בנושא

אחרי ההפסד במשחק 5 הווריירס מודים: מעולם לא היינו במצב כזה
הקבוצה שהתחפשה: יוסטון גוררת את גולדן סטייט לטריטוריה לא מוכרת
האח הגדול: העונה הקשה של קייל קורבר בקליבלנד, על ומחוץ לפרקט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully