וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד בצרות: קווין לאב הפצוע יחמיץ את משחק מספר 7 בבוסטון

הפורוורד שהתנגש עם ראשו בזה של ג'ייסון טייטום סובל מסימפטומים של זעזוע מוח. יטוס עם חבריו למשחק המכריע, אך בארצות הברית טוענים שלא יעמוד לרשות טיירון לו בלילה שבין ראשון ושני

שחקן קליבלנד קאבלירס קווין לאב. AP
חדשות רעות מאוד לקאבס. לאב/AP

בלילה שבין ראשון ושני זה יקרה: בוסטון וקליבלנד יעלו לפרקט של ה-TD גארדן למשחק מספר 7 בגמר המזרח. הקאבלירס עדיין בחיים אחרי ההצגה הבלתי נשכחת של לברון ג'יימס במשחק מספר 6, אולם בזה השביעי והמכריע, ייאלץ להסתדר ללא קווין לאב.

מי שאמור היה להיות הכינור השני של קינג ג'יימס התנגש עם ראשו בזה של ג'ייסון טייטום, שבע דקות לסיום הרבע הראשון של משחק מספר 6, הורד לספסל ומשם לחדר ההלבשה, שם נבדק על ידי הרופאים של קליבלנד. הפורוורד לא שב לפרקט, ואפשרות שיתופו במשחק השביעי נראית קלושה כרגע. "לאב נבדק היום לפני הטיסה לבוסטון", הודיעו בקליבלנד, "הוא חווה סימפטומים של זעזוע מוח. כרגע הוא לא משחק מול בוסטון מחר, מצבו יתעדכן בהמשך".

לאב אמנם יטוס עם חבריו לבוסטון אך ייאלץ לעבור את הפרוטוקול שעוברים כל השחקנים הסובלים מחשש לזעזוע מוח, וכדי לשחק בליל ראשון, יצטרך לעבור מספר בדיקות. העיתונאים בקליבלנד משוכנעים שהפורוורד לא יוכל לשחק מחר, אף שבתאוריה, הסטטוס שלו עשוי להשתנות.

לאב שהעמיד העונה ממוצעים של 17.6 נקודות ו-9.3 ריבאונדים למשחק (לעומת 13.9 ו-10 בפלייאוף) החמיץ את משחק מספר 3 בגמר של 2016 בשל זעזוע מוח, כמו גם משחק אחד בעונה הסדירה, ב-28 במרץ.

עוד בנושא:

גבוהים יותר, חזקים יותר: הפתרון של קליבלנד להגנת הברזל של בוסטון
לברון ג'יימס: "המושג 'משחק 7' הוא הטוב ביותר בספורט הזה"
קליבלנד ניצחה 99:109 את בוסטון וכפתה משחק שביעי בגמר המזרח

דמאר דרוזן טורונטו. רויטרס
אף אחד לא חסין. דרוזן/רויטרס

עוד ברחבי הליגה

* ב"טורונטו סאן" טוענים שאף שחקן לא חסין, והראפטורס יבחנו את ערך השוק של דמאר דרוזן, קייל לאורי, יונאס ולנצ'יונאס, סרג' איבקה ונורמן פאוול. בו בזמן, הראפטורס צפויים לראיין בקרוב את שני עוזרי המאמן של סן אנטוניו, אטורה מסינה ואימה אודוקה.

* סקרמנטו בוחנת מספר אפשרויות עם הבחירה השנייה בדראפט, כולל טרייד. נציגי הקינגס נכחו בפיינל פור היורוליג האחרון וצפו בלוקה דונצ'יץ'.

* ואם בדונצ'יץ' עסקינן, הנה מה שהיה לג'נרל מנג'ר של פיניקס ריאן מקדנה להגיד עליו: "אישית ראיתי אותו ב-4-5 משחקים. הוא כל כך מוכשר, וכל כך ארוך, שקשה להבין את זה מהטלוויזיה. הוא מסוגל ליצור לעצמו זריקה ולהגיע לעונשין. אני לא מודאג לגביו מבחינה פיזית". ומה לגבי האפשרות שהסאנס יחפשו טרייד על הבחירה הראשונה? "בחלק מהשנים אתה מעדיף לא לבחור ראשון, כי אין שם שחקן שראוי לזה", אמר מקדנה. "השנה זה ההיפך. יש 4-5 שחקנים שבדראפטים אחרים היו נבחרים ראשונים. יש לנו בעיה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully