וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני הפגישה עם בלאט: "מילווקי נאבקת עם טורונטו על בודנהולצר"

אחרי הניקס והסאנס, האם דייויד בלאט יאבד עוד משרה? הישראלי אמור להיפגש עם הנהלת מילווקי, בארה"ב טוענים שהבאקס והרפטורס בקרב ראש בראש על המאמן שעזב את אטלנטה

דיוויד בלאט מאמן דרושאפקה. GettyImages
ישמע עוד בשורה מאכזבת? בלאט/GettyImages

בזמן שב-NBA ממשיכות הקבוצות להחליף מאמנים ולמנות חדשים במקומם, ב-ESPN מדווחים כי גם טורונטו וגם מילווקי מעוניינות במייק בודנהולצר כבחירה הראשונה שלהן לתפקיד המאמן. על פי הדיווח, שתי הקבוצות מתכננות להקדיש את הימים הקרובים במאבק על המאמן המבוקש.

הרפטורס החלו בשיחות עם בודנהולצר בסוף השבוע והמשיכו בהן השבוע, בעוד הבאקס יגבירו את הקצב גם הם כשיארגנו פגישה בין בודנהולצר לבעלים. בודנהולצר, מאמן העונה ב-2015/16, הביע עניין רב בתפקיד בשני המועדונים: טורונטו הכישרונית, שסיימה את העונה עם המאזן הטוב במזרח וקרסה בפלייאוף, או מילווקי עם יאניס אנטטוקומפו, שתפתח את העונה באולם חדש.

מי שיקווה שבודנהולצר יבחר בטורונטו הוא דיוויד בלאט, המאמן הישראלי, שאמור לפגוש גם הוא השבוע את הנהלת מילווקי באקס לשיחות על אפשרות שיקבל את התפקיד. בלאט, לפחות על פי הדיווחים, היה מועמד לניו יורק ולפיניקס, אך בסופו של דבר הקבוצות בחרו מאמנים אחרים למשרה, והישראלי יקווה לא לאבד את האפשרות השלישית שהייתה לו לחזור ל-NBA, אחרי שפוטר מקליבלנד. גם בקי האמון, עוזרת המאמן של גרג פופוביץ' בסן אנטוניו, מועמדת לתפקיד במילווקי ותיפגש עם ההנהלה.

בודנהולצר מונה לתפקיד מאמן אטלנטה אחרי שהיה 17 שנים העוזר של גרג פופוביץ' בסן אנטוניו.

עוד בנושא
מילווקי תראיין את בלאט והאמון. גאסול: "בקי ראויה להיות מאמנת ראשית"
לא להיות שם כשזה קורה: על פיטוריו של דווין קייסי מטורונטו
תהליך משלו: לויד פירס, שהיה עוזר בסיקסרס, מונה למאמן אטלנטה
דייויד פיזדייל: "אתן הכול כדי שאוהדי הניקס יוכלו להיות גאים בקבוצה"
דטרויט פיסטונס נפרדה מסטן ואן גנדי אחרי ארבע שנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully