וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד פיזדייל: "אתן הכול כדי שאוהדי הניקס יוכלו להיות גאים בקבוצה"

המאמן בן ה-43 הפך באופן רשמי ל-29 בתולדות המועדון שמאייש את העמדה הזו והוסיף: "גאה ונרגש, אני יודע שמוטלת עליי אחריות עצומה". הג'נרל מנג'ר פרי: "הוא מאמן דינמי שישגשג פה"

דייויד פיזדייל מאמן ממפיס גריזליס. GettyImages
יצליח לשנות את האופי של הניקס? פיזדייל/GettyImages

ניו יורק ניקס הודיעה היום (שני) רשמית על מינויו של דייויד פיזדייל למאמן הקבוצה והוא יהיה המאמן ה-29 בתולדות המועדון. "אחרי חיפושים ארוכים אחר מאמן, היה ברור שדייויד יתאים לנו בצורה נהדרת ואנחנו נרגשים מאוד שהוא מצטרף אלינו", אמר נשיא הניקס סטיב מילס, "הוא מאמן מנוסה, מנהיג חזק שיודע לתקשר בצורה יעילה מאוד ומבין מה דרוש כדי לבנות תרבות מנצחת".

הג'נרל מנג'ר של הניקס סקוט פרי הוסיף: "דייויד הוא מאמן דינמי שישגשג בניו יורק. המומחיות שלו בפיתוח שחקנים והמצוינות שלו הופכים אותו למי שמתאים מאוד להפוך את הניקס לקבוצת כדורסל מנצחת". פיזדייל עצמו אמר: "אני גאה ונרגש מאוד להצטרף לניקס כמאמן ראשי. אני רוצה להודות מקרב הלב לג'ים (דולן, יושב ראש חברת מדיסון סקוור גארדן), סטיב וסקוט על ההזדמנות הזו. אני מודע לאחריות העצומה שמוטלת על מאמן הניקס ואני מוכן לתת את כל כולי כדי לבנות קבוצה מנצחת שהאוהדים מלאי התשוקה של ניו יורק יוכלו להיות גאים בה".

פיזדייל בן ה-43 היה עוזר מאמן במיאמי בין 2016-2008 וזכה עם הקבוצה בשתי אליפויות. ב-2016/17 הוא מונה למאמן ממפיס, והוביל אותה למאזן 39:43 בעונה הזו ולהדחה בסיבוב הראשון של הפלייאוף. העונה הוא פוטר אחרי 19 משחקים ומאזן 12:7, כולל שמונה הפסדים ברציפות, כשברקע סכסוך עם מארק גאסול, אותו אפילו ייבש על הספסל. עוד לפני כן פיזדייל היה עוזר מאמן באטלנטה ובגולדן סטייט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully