וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תהליך משלו: לויד פירס, שהיה עוזר בסיקסרס, מונה למאמן אטלנטה

עוזר המאמן של ברט בראון בחמש השנים האחרונות ינסה לשחזר את ההצלחה בהוקס, שם יחתום ביום שני לשלוש עונות: "הזדמנות בול". ה-GM, שלנק: "נרגשים, הוא מתאים לכל הקריטריונים שלנו"

עוזר מאמן פילדלפיה לויד פירס. AP
"לא יכול לחכות להתחיל". לויד פירס/AP

לויד פירס, ששימש בחמש העונות האחרונות כעוזרו של ברט בראון בפילדלפיה, סיכם הלילה (בין שישי לשבת) את תנאיו באטלנטה, ויחליף בעמדת המאמן הראשי את מייק בודנהולצר שפוטר לפני כשבועיים. פירס בן ה-42 אמור לחתום על החוזה ביום שני והוא יהיה המאמן ה-13 בהיסטוריה של ההוקס. פרטי החוזה שלו לא פורסמו, אך ב-ESPN דווח כי יחתום לשלוש עונות עם אופציה לאחת נוספת.

"כשחיפשנו מאמן חדש לקבוצה, היה לנו חשוב מאוד למצוא מורה דינמי שיכול להתחבר ולהוביל את הבסיס הצעיר שלנו, בזמן שהוא שומא על הסטנדרטים הגבוהים שחשובים לנו", אמר ה-GM והנשיא לענייני כדורסל טראוויס שלנק, "לויד פירס מתאים לכל הקריטריונים ואנחנו נרגשים מאוד לתת לו להוביל את אטלנטה הוקס לעבר העתיד".

פירס ליווה בשנים האחרונות מקרוב את ה"תהליך" של הסיקסרס, שהגיע העונה לשיאו (לפחות בינתיים) עם מקום שלישי במזרח והגעה לחצי גמר הקונפרנס. לפני כן, הוא עבד בצוות המקצועי של ממפיס, גולדן סטייט וקליבלנד. "זהו יום שעבדתי לקראת המשך הרבה זמן וזה כבוד עבורי להתמנות למאמן אטלנטה", הוא אמר, "ההזדמנות הזו מתאימה בול בשבילי ואני כבר לא יכול לחכות ליום שאתחיל".

* קבוצה שעוד מחפשת מאמן היא טורונטו, שנפרדה אתמול מדווין קייסי. העיתונאי דיוויד אלדרידג' דיווח כי הראפטורס שוקלים את מועמדותם של עוזריו המוערכים של קייסי - רקס קלמיאן וניק נורס - יחד עם מייק בודנהולצר ואחרים.

עוד בנושא

זעזוע גדול בטורונטו: דווין קייסי פוטר לאחר המפלה בפלייאוף
קרי על פול: "מנטור נפלא, עזר לי להתחיל את הקריירה ברגל ימין"
מילווקי תראיין את בלאט והאמון. גאסול: "בקי ראויה להיות מאמנת ראשית"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully