וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרי על פול: "מנטור נפלא, עזר לי להתחיל את הקריירה ברגל ימין"

רגע לפני שהרכזים נפגשים בגמר המערב הלוהט, כוכב גולדן סטייט נזכר כיצד התאמן עם CP3 בקיץ בו נבחר בדראפט ופרגן: "נתן לי ביטחון ועזר לי ללמוד כיצד שחקן ברמתו מתכונן לעונת NBA"

כריס פול, יוסטון רוקטס, מול סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס. AP
סטף קרי וכריס פול/AP

במשך עונה שלמה חיכו אוהדי ה-NBA לגמר מערב בלתי נמנע בין גולדן סטייט ליוסטון, ואחד המאצ' אפים המסקרנים ביותר בסדרה שתיפתח סוף סוף ביום שני הוא בין שניים מהרכזים הטובים בליגה בשנים האחרונות - סטף קרי וכריס פול. בשנים האחרונות נוצרה ביניהם סוג של יריבות, כאשר פול שיחק בלוס אנג'לס קליפרס, אבל רגע לפני שייאבקו על מקום בגמר כוכב הווריירס נזכר דווקא בזמנים בהם ראה את יריבו כמנטור.

בקיץ 2009, אחרי שקרי נבחר במקום השביעי בדראפט והצטרף לליגה בה פול כבר היה כוכב מוכח, השניים נהגו להתאמן יחד. "הוא היה מנטור נפלא ועזר לי ללמוד כיצד שחקן ברמתו מתכונן לעונת NBA", אמר הרכז שהגיע לשלושת הגמרים האחרונים וזכה בשתי טבעות, "הוא היה כל כך ממושמע ועבד קשה וזכיתי לראות את זה במו עיני הוא הדגים לי איך מתנהג שחקן מוביל בליגה וזה פתח לי את העיניים. לקחתי את הביטחון שהוא עזר לי לרכוש לתוך עונת הרוקי שלי, וזה עזר לי לצאת לדרך ברגל ימין".

פול, שבעונתו ה-13 בליגה הצליח להעפיל לראשונה לגמר איזורי, היה בן 24 בזמן האימונים המשותפים ההם, ובראיון שהעניק באותה שנה סיפר קצת על העצות שנתן לקרי. "אמרתי לו להיות אגרסיבי כמה שאפשר", הוא סיפר לפני תשע שנים כמעט, "אמרתי לו שכשהוא צופה במשחקים שילמד כמה שיותר, זה הדבר הכי טוב שאפשר לעשות כרוקי - לראות כדורסל, גם של קבוצות אחרות, ככה לומדים".

עוד בנושא

זעזוע גדול בטורונטו: דווין קייסי פוטר לאחר המפלה בפלייאוף
קולאנג'לו: "אנחנו במו"מ עם מכבי תל אביב כדי לצרף את ג'ונה בולדן בקיץ"
מילווקי תראיין את בלאט והאמון. גאסול: "בקי ראויה להיות מאמנת ראשית"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully