וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעזוע גדול בטורונטו: דווין קייסי פוטר לאחר המפלה בפלייאוף

מאמן הראפטורס בשבע השנים האחרונות עוזב את תפקידו אחרי ההדחה בסוויפ מול קליבלנד, למרות שהצעיד את המועדון לשיא ניצחונות ולמקום הראשון במזרח בעונה הרגילה. ג'רי סטקהאוס מועמד

מאמן טורונטו ראפטורס דוויין קייסי. רויטרס
משלם מחיר כבד על ההיחנקות בפלייאוף. קייסי/רויטרס

למשך חלקים נרחבים מעונת ה-NBA החולפת, נחשב דווין קייסי למועמד מוביל לזכות בתואר מאמן העונה. היום (שישי) הוא שילם את מחיר הפלייאוף החלש וההדחה בסוויפ מול קליבלנד, ופוטר מטורונטו.

עדיין לא ברור מי יחליף את המאמן בן ה-61, שאימן את הראפטורס מאז 2011 ובעונה החולפת הצעיד אותם למקום הראשון במזרח לראשונה בתולדותיה, ולמספר שיא של 59 ניצחונות. מועמד אחד שכבר הוזכר הוא שחקן העבר ג'רי סטקהאוס, שאימן בעונה החולפת את קבוצת הג'י ליג של טורונטו והוביל אותה להצלחות גדולות. סטקהאוס נחשב לאחד המוחות הצעירים המבריקים בארצות הברית, אולם כמובן שבימים, אולי בשבועות הקרובים ייבחנו עוד מועמדים רבים.

הג'נרל מנג'ר מסאי יוג'ירי אמר בהודעה הרשמית מטעם המועדון ש"אחרי מחשבה ממושכת, החלטנו שהמועדון חייב ללכת צעד קדימה. אנחנו חוגגים את כל מה שדווין עשה עבורנו בשנים האחרונות ומודים לו מקרב לב, אבל רוצים לקחת את הקבוצה למקומות טובים יותר".

דמאר דרוזן עם דווין קייסי, טורונטו ראפטורס. AP
לפחות הוא יישאר? דמאר דרוזן עם קייסי/AP

ימים ספורים אחרי ההדחה לקליבלנד בחצי גמר המזרח, שהייתה ההדחה השלישית ברציפות של הקבוצה מול לברון ג'יימס וחבריו, התבטא קייסי בנוגע למעמדו ואמר ש"אני מתכוון להישאר, כי אף אחד לא אמר לי שיש כוונה אחרת. כל עוד אני כאן, אני מתכוון להמשיך להילחם על המשרה שלי".

הוא הוסיף ש"קראתי את כל המאמרים שביקרו אותי, ואני מבין את מה שכולם אמרו. אני לא במקום שחור בקריירה וגם לא מחפש הבעת אמון מההנהלה, אבל עד עכשיו לא שמעתי מהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully