וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולאנג'לו: "אנחנו במו"מ עם מכבי תל אביב כדי לצרף את ג'ונה בולדן בקיץ"

נשיא פילדלפיה מאשר: "הוא השחקן הבינלאומי שהכי סביר שנצרף לקראת העונה הבאה", ומבהיר, למרות הביקורות: "ברט בראון יקבל הארכת חוזה". המאמן: "זקוקים לעוד כוכב כדי לזכות באליפות"

one

ג'ונה בולדן ככל הנראה בדרך למעבר לפילדלפיה בעונה הבאה. פורוורד מכבי תל אביב (22), שנבחר במקום ה-36 בדראפט 2017 על ידי הסיקסרס ומאז זכה למעקב צמוד מטעמם, נמצא בסדר עדיפות גבוה מבחינת בריאן קולאנג'לו, נשיא וג'נרל מנג'ר הקבוצה. "השחקן הבינלאומי שהכי סביר שנצרף בעונה הבאה הוא ג'ונה בולדן. אנחנו כבר במגעים עם הקבוצה שלו כדי להשלים את המעבר הזה", אישר הערב (שישי).

בולדן חתם בקיץ האחרון לשלוש עונות במכבי תל אביב, אליה הגיע מהכוכב האדום בלגרד. במהלך העונה הוא הפגין ניצוצות בהגנה ובהתקפה אבל התקשה לשמור על יציבות, וסיים את קמפיין היורוליג עם ממוצעים של 6.9 נקודות, 5.5 ריבאונדים ו-1.6 אסיסטים ב-21 דקות למשחק. בליגת העל ממוצעיו השתפרו מעט, עם 7.7 נקודות, 7.1 ריבאונדים ו-1.2 חטיפות למשחק.

ג'ונה בולדן, שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עונה אחת בצהוב-כחול הספיקה? בולדן/ברני ארדוב

כמו כן, הוסיף קולאנג'לו כי על אף הביקורות הגוברות על תפקודו של המאמן ברט בראון, הוא דן איתו בימים אלה על הארכת חוזה. בראון, יש לציין, הוא שריד מתקופת כהונתו של הנשיא הקודם סם הינקי. "דיברתי עם ברט כמה וכמה פעמים העונה כדי להבהיר לו מה הכוונות שלי. הוא יסיים את החוזה בסוף העונה הבאה, ואני חושב שאם הוא יגיע לעונה בלי לדעת שעתידו מובטח, זה לא יהיה הכי בריא בעולם", אמר.

בראון עצמו סיכם היום את העונה של פילדלפיה, שהסתיימה בהדחה בחצי גמר המזרח לבוסטון, עם אמירה מפתיעה משהו שאולי מרמזת על שינוי מעניין בקיץ. "אני חושב שאנחנו זקוקים לשחקן חופשי ברמה גבוהה, לעוד כוכב, כדי לזכות באליפות", אמר המאמן, וגרם לקהילת ה-NBA לתהות שוב בנוגע לאפשרות שלברון ג'יימס יחבור לקבוצה הצעירה והמסקרנת. "יש לנו את היכולת למשוך שחקן ברמה הכי גבוהה שיש, כי יש לנו פה ארגון מצוין שנותן מענה לכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully