וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילווקי תראיין את בלאט והאמון. גאסול: "בקי ראויה להיות מאמנת ראשית"

אחרי שהבאקס יראיינו את שניהם, הם יתכנסו כדי לצמצם את רשימת המועמדים שעומדת על שבעה, לשלושה-ארבעה אחרונים. כוכב סן אנטוניו מצדד בעוזרת מאמן הספרס: "יהיה מוזר אם לא ירצו אותה"

מאמן דרושאפקה דיוויד בלאט. GettyImages
מתמודד לראשונה בקריירה על משרה עם אישה. דיוויד בלאט/GettyImages

קרוסלת המאמנים ב-NBA נמשכת. גם משרת המאמן הראשי בטורונטו הפכה להיות בלתי מאוישת אחרי שדווין קייסי פוטר היום (שישי), אבל כך או כך, שאלת המאמן הבא של מילווקי, או של יאניס אנטטוקומפו ליתר דיוק, נותרה אחת השאלות המרכזיות של הקיץ.

ארבעה מאמנים כבר התראיינו למשרה: אטורה מסינה, סטיב קליפורד, מונטי וויליאמס ומייק בודנהולצר. בשבוע הבא, על פי דיווחים ממקורות אמינים למדי בתקשורת האמריקאית, הבאקס יערכו ראיונות גם עם דיוויד בלאט ועוזרת מאמן סן אנטוניו בקי האמון. עוזר מאמן נוסף של הספרס ג'יימס בורגו ירד מהפרק אחרי שסיכם בשארלוט. לאחר מכן, ההנהלה תתכנס כדי לצמצם את מספר המועמדים לשלושה-ארבעה מועמדים סופיים, ותערוך סבב ראיונות נוסף כדי לגבש החלטה סופית.

בקי האמון סן אנטוניו. AP
תעשה היסטוריה? בקי האמון/AP

אין ספק שבלאט חושק במשרה הזו יותר מכל, אבל דעת הקהל ב-NBA, כך נראה, נוטה דווקא לטובת האמון, שעשויה להפוך לאישה הראשונה שמשמשת מאמנת ראשית בליגה. היום פרסם שחקן סן אנטוניו פאו גאסול מכתב תמיכה במאמנת הצעירה, בו קרא לקבוצות לשקול את מועמדותה ברצינות. "שיחקתי תחת פיל ג'קסון וגרג פופוביץ', שניים ממוחות הכדורסל הגדולים בהיסטוריה, ואני אומר לכם - בקי האמון מסוגלת לאמן. אני לא טוען שהיא מסוגלת לאמן די טוב. אני לא טוען שהיא מסוגלת לאמן מספיק טוב. אני לא אומר שהיא מסוגלת לאמן קבוצת גברים ב-NBA. אני אומר שהיא יכולה להיות מאמנת NBA, נקודה סוף", כתב.

"יש לה נסיון בתור אחת השחקניות הכי חכמות שהיו בכדורסל. יש לה נסיון בתור עוזרת של המאמן הכי טוב בענף. מה עוד אתם צריכים? עבורי, זה יהיה מוזר אם קבוצות NBA לא יביעו עניין למנות אותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully