וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חוליית הגנה של ברצלונה תהיה חייבת לעבור שיפוץ בקיץ"

האלופה הטרייה הפסידה בליגה לראשונה אחרי 400 יום, החלק האחורי ספג אש בתקשורת אחרי ה-5:4 אצל לבנטה. ואלוורדה: "יש ימים כאלו ששום דבר לא הולך". וגם: המאזן המדהים של היריבה

one

"כשהדברים עדיין לא סגורים, הכל נראה אחרת. אבל אנחנו אלופים כבר כמה שבועות. לפעמים יש ימים בהם שום דבר לא הולך לך, וליריבה לעומת זאת הכל עובד. זה היה משחק מוזר, לא כזה שמשקף את העונה". במילים הללו סיכם אמש (ראשון) ארנסטו ואלוורדה את הפסד הליגה הראשון של ברצלונה בליגה.

דווקא במחזור ה-37, דווקא לבנטה מהתחתית, דווקא כשנותר כל כך מעט זמן כדי לסיים עונה ללא הפסדים. ברצלונה הציגה משחק איום ונורא מבחינה הגנתית, נכנעה ללבנטה 5:4 ולא הייתה רחוקה מספיגות נוספות.

"הם תפסו אותנו בהתקפות המתפרצות", ניסה סרג'יו בוסקטס להסביר, "לא היינו מרוכזים ואם אתה סופג חמישה שרים, קשה להשיג תוצאה טובה. ברור שרצינו לסיים את העונה ללא הפסדים, אבל זה לא מפחית מגודל ההישג שלנו השנה".

עוד בנושא:

שחקני נבחרת ספרד יקבלו שיעורים ב-VAR
ריאל הביסה את סלטה 0:6, אתלטיקו הבטיחה סגנות
ניימאר נבחר לשחקן העונה בליגה הצרפתית

לואיס סוארס ברצלונה עם איבן ראקיטיץ'. רויטרס
ראקיטיץ' וסוארס לא מאמינים/רויטרס

* רצף המשחקים ללא הפסד של ברצלונה בליגה נעצר על 43. ההפסד הקודם היה באפריל 2017 נגד מלאגה בחוץ. בדיוק לפני 400 יום.

* עמנואל בואטנג (שכבש העונה שלושה שערים עד הערב), הוא הראשון לכבוש שלושער נגד ברצלונה מאז דייגו פורלאן ב-2005.

* מארק אנדרה טר סטגן ספג חמישייה ראשונה מאז ההפסד של נבחרת גרמניה 5:3 לנבחרת שוויץ במשחק ידידות במאי 2012.

* בואטנג (שלושער) ואניס בארדי (צמד) הם הראשונים שכובשים יותר משער אחד באותו משחק נגד ברצלונה, מאז דייגו פורלאן וקון אגוארו במרץ 2009.

* זו הפעם הראשונה אחרי קרוב ל-24 שנה בה ברצלונה כובשת 4 שערים ועדיין מפסידה. הפעם הקודמת: הפסד 5:4 לריאל סראגוסה בסופר קופה בסוף אוגוסט 1994.

עוד באותו נושא

ברצלונה נכנעה ללבנטה 5:4, לא תסיים עונה ללא הפסדים

לכתבה המלאה
מאמן לבנטה, פאקו לופס. רויטרס
25 נקודות מ-30 אפשריות. פאקו לופס/רויטרס

ברצלונה אמנם זכתה באליפות באופן מרשים, אבל בשבועות האחרונים ההגנה חורקת. תבוסה 3:0 ברומא עלתה בהדחה מליגת האלופות ובליגה הבלאוגרנה לא שמרו על רשת נקייה במש שמונה משחקים רצופים.

"הפציעה ה-מי יודע כמה של ורמאלן והאיטיות של ג'רי מינה הלא מתאים, סימנו את הדרך להפסד הראשון העונה, ברגע הכי בלתי צפוי", כתבו ב"ספורט", על חוליית ההגנה שגילתה חולשה אדירה, "אחרי המשחק הזה ברור שגם אם אומטיטי יישאר וגם אם יעזוב, ברצלונה תצטרך לשקם את החלק האחורי שלה בקיץ".

בצד השני הייתה חגיגה. מי שעקב אחרי לבנטה בחודשיים האחרונים אולי לא היה מופתע. הקבוצה הצנועה מברצלונה מינתה את פאקו לופס למאמן לפני 10 מחזורים ויצאה לספרינט חסר תקדים, כולל הינצלות מירידה. כך נראית צמרת טבלת הליגה הספרדית ב-10 המחזורים מאז שהוא החליף את חואן מוניס:

1. לבנטה, 25 נקודות (מתוך 30)
2. בטיס, 23 נקודות
3. ברצלונה, 21 נקודות
-. ריאל מדריד, 21 נקודות
5. ויאריאל, 19 נקודות

Click To Expand

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully