וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה נכנעה ללבנטה 5:4, לא תסיים עונה ללא הפסדים

תצוגת אימים הגנתית של האלופה הטרייה עלתה לה בהפסד דווקא למדורגת 16 בטבלה, שלא ניצחה אותה מאז 1964. לבנטה כבר הוליכה 1:5, שלושער של פיליפה קוטיניו לא עזר לבארסה

one

המחזור ה-37 והלפני אחרון בליגה הספרדית נמשך היום (ראשון) עם שני משחקים חסרי חשיבות מבחינה טבלאית, אבל דווקא כן מבחינה היסטורית. ברצלונה שעד היום חוותה עונה ללא הפסדים, נכנעה דווקא ללבנטה 5:4. במשחק המוקדם יותר שנערך הביסה אספניול את מלאגה האחרונה 1:4.

שחקן ברצלונה, נלסון סמדו. רויטרס
סמדו וברצלונה לא מאמינים/רויטרס

לבנטה - ברצלונה 4:5

180 דקות לסיום העונה ברצלונה נראתה בדרך הבטוחה לעונה נקייה מהפסדים. ואז הגיעה לבנטה. הקבוצה ממעמקי הליגה הספרדית לא ניצחה את בארסה מאז 1964, אבל היום הגיעו לסיומן 54 שנות המתנה, כאשר תצוגת אימים הגנתית של מוליכת הטבלה הספרדית עלתה לה בספיגת חמישייה בפעם הראשונה מאז 2003 ובהפסד ראשון העונה.

עמנואל בואטנג כבש בדקות 9, 30 ו-49 והפך לראשון מאז דייגו פורלאן ב-2005 שכובש שלושער נגד ברצלונה. אניס בארדי הוסיף צמד בדקות 46 ו-56 ו-22,384 צופים הבינו שהם חוזים בנ"צ היסטורי. השער השני של בארדי קבע 1:5, אבל ברצלונה סירבה להיכנע.

פיליפה קוטיניו שכבר כבר בדקה ה-38 (שער שצימק ל-2:1), השלים שלושער בדקות 59 ו-64 ופתאום זה "רק" 3:5 ללבנטה. לואיס סוארס הבקיע בפנדל בדקה ה-71 וברצלונה הפעילה לחץ גדול כדי להשוות, אבל הייתה יותר קרובה לספוג את השישי ולבסוף נכנעה.

ליאונל מסי אמנם לא נכלל בסגל של ברצלונה, אבל ההרכב שלה כלל את בוסקטס, קוטיניו, אינייסטה, סוארס, ראקיטיץ' ואחרים. כמעט הרכב מלא, אבל עם הופעה הגנתית כזו אי אפשר להימלט מהפסד.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן ברצלונה, לואיס סוארס. רויטרס
סוארס מתוסכל/רויטרס

אספניול - מלאגה 1:4
לאספניול: ג'רארד מורנו (8), סרחיו גרסיה (27), לאו באפטיסטאו (30), פאבלו פיאטי (79), למלאגה: אדריאן (39)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully