וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד הביסה 0:6 את סלטה ויגו, אתלטיקו הבטיחה את הסגנות

גארת' בייל כיכב עם צמד לבלאנקוס, שיסיימו במקום השלישי בעקבות ה-0:1 של אתלטיקו על חטאפה. בטיס וסביליה נפרדו ב-2:2 בדרבי וישחקו בליגה האירופית, ולנסיה ניצחה 0:1 את ג'ירונה

רויטרס

בווידאו: תקציר ה-0:1 של אתלטיקו מדריד

המחזור ה-37 והלפני אחרון בלה ליגה שוחק היום כמעט במלואו עם שמונה משחקים כשבמוקד עמד משחקה של אתלטיקו מדריד שניצחה 0:1 בחוץ את חטאפה והבטיחה את המקום השני על חשבון ריאל מדריד שנעלה את הערב עם 0:6 על סלטה ויגו. סביליה סיימה ב-2:2 בחוץ בדרבי מול בטיס והבטיחה סופית כרטיס לליגה האירופית. ויאריאל ניצחה 2:4 בחוץ את לה קורוניה היורדת, ולנסיה הרביעית חזרה לנצח עם 0:1 בחוץ על ג'ירונה.

גארת' בייל ריאל מדריד. רויטרס
כיכב עם צמד ושער יפהפה. בייל/רויטרס

ריאל מדריד - סלטה ויגו 0:6

זינדין זידאן וקבוצתו כבר מזמן עם הראש אך ורק ב-26 במאי ובגמר ליגת האלופות מול ליברפול, ואחרי הניצחון של אתלטיקו, הבלאנקוס הגיעו למשחק הזה בידיעה שהם לא יכולים להשיג את המקום השני אך במשחק הבית האחרון שלהם העונה בליגה הם נתנו הצגה לעיני הקהל הביתי שלהם. גארת' בייל פתח בשלישייה קדמית במקום רונאלדו הפצוע וכבש את הראשון כבר בדקה ה-13, אבל בדקה ה-30 הגיע השער היפה יותר של בייל שכבש שער יפהפה גם בקלאסיקו מול ברצלונה. בייל לקח כדור באגף הימני, חתך לרחבה ובשמאל הפציץ לחיבורים. אשרף חכימי כבש את השלישי (52), סרחיו גומס הוסיף עם שער עצמי (74) וטוני קרוס קינח עם השישי בדקה ה-81. ריאל תסיים את העונה עם משחק חוץ מול ויאריאל ואז תתפנה למשחק החשוב באמת מול ליברפול בקייב.

שחקני אתלטיקו מדריד חוגגים. רויטרס
הבטיחו את המקום השני/רויטרס

חטאפה - אתלטיקו מדריד 1:0

דייגו סימאונה נתן למספר שחקני מפתח שלו לנוח במחזור הקודם בבית מול אספניול. זה עלה לו בהפסד מביך והערב, ארבעה ימים לפני שהוא פוגש את מארסיי בגמר הליגה האירופית, הוא עלה בהרכב הכי חזק שסידר לו ניצחון שהבטיח לקולצ'ונרוס את המקום השני המכובד על חשבון ריאל מדריד. שער הניצחון הגיע כבר אחרי שמונה דקות כשגריזמן מצא את קוקה שבעט כדור שטוח לפינה ופנימה. בדקה ה-77 חטאפה קיבלה הזדמנות פז להשוות, אבל פאג'ר החמיץ פנדל ולמעשה חרץ את גורלה של קבוצתו שלא תשחק באירופה בעונה הבאה.

צפו בתקציר הניצחון של אתלטיקו מדריד

one
שחקן סביליה מיגל לאיון חוגג. GettyImages
יצליחו לנצח גם בדרבי?/GettyImages

ריאל בטיס - סביליה 2:2

בסיבוב הקודם כשהשתיים נפגשו בפיחואן, בטיס הדהימה עם 3:5 בלתי נשכח וגם הגיעה למשחק הזה כשהיא כבר הבטיחה כרטיס לאירופה בעונה הבאה. סביליה, שהגיעה אחרי הניצחון על ריאל מדריד ידעה שניצחון יבטיח גם לה כרטיס לאירופה וישאיר לה גם סיכוי לעקוף את בטיס במחזור האחרון, אך הסתפקה בנקודה, שהבטיחה גם לה כרטיס לאירופה בעקבות ההפסד של חטאפה לאתלטיקו. מארק בארטרה כבש למארחים כבר אחרי חמש דקות בנגיחה מכדור קרן, אבל בן ידר השווה (57) בשער מוזר מאוד. סימון קיאר היה בטוח שהוא מעניק לאורחים ניצחון עם נגיחה משלו לכדור קרן של בן ידר, אבל לורן השווה כעבור שתי דקות ושמר את בטיס בלתי מנוצחת מול היריבה המרה שלראשונה אחרי הרבה זמן תסיים את העונה מתחת לבטיס בטבלה.

צפו בתקציר הדרבי בין בטיס לסביליה

one

ג'ירונה - ולנסיה 1:0

העטלפים הבטיחו את השתתפותם בליגת האלופות בעונה הבאה, אך הגיעו למשחק הזה בכושר רע מאוד עם חמישה משחקים ללא ניצחון. הערב הם שברו את הנאחס עם 0:1 לא מרשים מדי מול קבוצה שסיימה מזמן את העונה. לוסיאנו וייטו החלוץ הארגנטינאי כבש את שער הניצחון עם בעיטה יפה מרחוק.

משחקים נוספים

ריאל סוסיאדד - לגאנס 2:3
לסוסיאדד: מיקל אויארסבאל (18), סרחיו קנאלס (25), וויליאן ז'וזה (78 בפנדל). ללגאנס: דייגו ריקו (26), מיגל אנחל גררו (53)

אלאבס - אתלטיק בילבאו 1:3
לאלאבס: ג'ון גידטי (43), מוניר (60), איבאי גומס (66). לבילבאו: איקר מוניאין (79)

דפורטיבו לה קורוניה - ויאריאל 4:2
ללה קורוניה: בורחה (58 ו-68), לוויאריאל: סמו (2 ו-45), מנו טריחורס (31), דניס צ'רישב (92)

אייבר - לאס פלמאס 0:1
לאייבר: צ'רלס (5)

צפו בניצחונה של ריאל סוסיאדד

one

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully