וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר נבחר לשחקן העונה בליגה הצרפתית מטעם השחקנים

הברזילאי של פריס סן ז'רמן, שלא שיחק מאז פברואר, זכה להערכה מהקולגות. קיליאן אמבפה שמר על תואר השחקן הצעיר של העונה, אונאי אמרי המאמן, שבעה שחקנים של האלופה בנבחרת העונה

ניימאר (מימין), קיליאן אמבפה עם צלחת האליפות של פריס סן ז'רמן 2017/18. רויטרס
פרס לכל אחד. ניימאר עם קיליאן אמבפה/רויטרס

הליגה הצרפתית תגיע לסיומה רק בשבוע הבא, אבל הערב (ראשון) נערך טקס פרסי השחקנים, בשיאו נבחר ניימאר לשחקן העונה מטעם חבריו הכדורגלנים. הכוכב הברזילאי של פריס סן ז'רמן אמנם לא שיחק מאז 25 בפברואר, אבל הספיק להבקיע 19 שערים ולבשל עוד 13 ב-20 משחקים בלבד, מה שזיכה אותו בהערכה מהקולגות.

חברו קיליאן אמבפה נבחר בפעם השנייה לשחקן הצעיר של העונה ואמר לאחר מכן: "אדן הזאר גם זכה בפרס הזה פעמיים, אני רוצה להיות הראשון שמקבל אותו שלוש פעמים".

אונאי אמרי נבחר על ידי יתר מאמני הליגה למאמן השנה ואמר: "צריך ליהנות מהרגעים האלה". שבעה משחקניו נכללו בנבחרת העונה, כשבאופן מפתיע מי שנותר בחוץ הוא פלוריאן תובאן, כוכבה של מארסיי וסגן מלך שערי הליגה (22 כיבושים).

ה-11 של העונה: סטיב מנדנדה (מארסיי), דני אלבס (פריס סן ז'רמן), טיאגו סילבה (פריס סן ז'רמן), מרקיניוס (פריס סן ז'רמן), פרלאן מנדי (ליון), לואיז גוסטבו (מארסיי), מרקו וראטי (פריס סן ז'רמן), נביל פקיר (ליון), קיליאן אמבפה (פריס סן ז'רמן), ניימאר (פריס סן ז'רמן), אדינסון קבאני (פריס סן ז'רמן).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully