וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סארי: "יובנטוס הכי עמוקה באירופה", אלגרי: "ניראה אחרת בראשון"

נאפולי צימקה את הפער מהגברת הזקנה לארבע נקודות לפני משחק העונה, אינסינייה יודע: "עוד לא השגנו כלום, נצטרך להגיע לטורינו עם מנטליות מתאימה". מאמן יובה: "יהיה משחק מרתק"

שחקני נאפולי חוגגים. רויטרס
הכי הרבה נקודות אחרי פיגור. נאפולי חוגגת/רויטרס

פרק נוסף במאבק האליפות בין יובנטוס לנאפולי נכתב אמש (רביעי) כשהפרטנופי ניצלו איבוד נקודות לא צפוי של הגברת הזקנה וצימקו את הפער מהפסגה לארבע נקודות. ביום ראשון תפגשנה שתי היריבות בטורינו למשחק עונה של ממש - ניצחון של יובה והיא בדרך הבטוחה לאליפות שביעית ברציפות, ניצחון של הנאפוליטנים יפתח לחלוטין את המאבק, שכן הפער יעמוד על נקודה בלבד.

"נחמד להיות במרחק של ארבע נקודות, אבל אנחנו יודעים שעוד לא השגנו כלום", אמר לורנצו אינסיינה, שכבש את אחד השערים ב-2:4 הלא פשוט על אודינזה, "אנחנו שמחים על הניצחון ומתחילים ישר לעבוד לקראת המשחק הבא, שעומד להיות משמעותי מאוד למאבק האליפות. כשאתה מנצח משחקים למרות שלא שיחקת כל כך טוב, זה סימן לאופי ולעוצמה. זה רק טבעי שיש נפילות בכושר לאורך עונה שלמה. אני שמח שכבשתי, אבל בעיקר שניצחנו. עכשיו נצטרך להגיע לטורינו עם המנטליות המתאימה. הוכחנו שלנאפולי יש לב. זה 11 נגד 11 ושהקבוצה הטובה יותר תנצח".

עוד בנושא

איטליה: יובנטוס מעדה, נאפולי ניצחה והתקרבה, משחק פרוע בפירנצה
זינדין זידאן: "באיירן מינכן? בשלב הזה אין לנו יכולת להשתפר יותר"
ז'וזה מוריניו: "נתנו משחק על, היינו צריכים להיות עם 10 נקודות יותר"

מאוריציו סארי מאמן נאפולי עם מאסימיליאנו אלגרי מאמן יובנטוס. AP
מפגש על כל הקופה. סארי ואלגרי/AP

מאוריסיו סארי, שאחרי המהפך אמש קבוצתו מובילה את הליגה בנקודות שהושגו אחרי פיגור (28) אמר: "מאכזב שספגנו שני שערים, אבל אני שמח כי הקבוצה הוכיחה שהיא חזרה להיות חדה. אנחנו תמיד מנסים לשחק את המשחק שלנו, בלי קשר למעמד, ליריבה או למגרש - זו הפילוסופיה שלנו. כמובן שהיה קשה לנצח בטורינו, כי אני חושב שיובנטוס הקבוצה הכי עמוקה באירופה, אבל ננסה את המיטב שלנו. יהיה קשה כמו לנסוע לפריס או למנצ'סטר. יש עוד חמישה מחזורים, אז אי אפשר להגיד שהכל תלוי במשחק הזה.

מסימיליאנו אלגרי: "לפני קצת יותר מחודש היינו שמחים להגיע למשחק העונה עם יתרון של ארבע נקודות. עומד להיות משחק מרתק. בקרוטונה תמיד קשה, לא שיחקנו טוב. הרגשנו שאנחנו יכולים לספוג, זה ללא ספק לא היה הערב שלנו. נצטרך לנסות לגבור על נאפולי כדי לעשות צעד גדול קדימה, אבל בכל מקרה, העונה תסתיים רק ב-20 במאי. אנחנו בכושר טוב ואני בטוח שנגיע אחרת ביום ראשון".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully