וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "נתנו משחק על, היינו צריכים להיות עם 10 נקודות יותר"

מאמן מנצ'סטר יונייטד כהרגלו סיפק הצגה אחרי ה-0:2 על בורנמות' במשחק שהוקדם מהמחזור ה-35 בפרמיירליג: "שיחקנו בדיוק כמו נגד מנצ'סטר סיטי". וגם: עוד שפל במערכת היחסים בין הפורטוגלי לפוגבה

one

מנצ'סטר יונייטד חזרה אמש (רביעי) למסלול הניצחונות בפרמיירליג, אחרי 0:2 על בורנמות'. בכך התאוששה החבורה של ז'וזה מוריניו מההפסד המביך מול ווסט ברומיץ' מהתחתית בתחילת השבוע הנוכחי.

בבריטניה המשיכה לעסוק במערכת היחסים בין המאמן ז'וזה מוריניו לכוכב הצרפתי פול פוגבה, שהוחלף בדקה ה-80 ולא החליף מילה עם הבוס שלו בדרכו לספסל.

מוריניו עצמו סיפק את הסחורה במסיבת עיתונאים שאחרי המשחק כשהכריז: "היום נתנו תצוגת על בדיוק כמו במשחק מול מנצ'סטר סיטי. ברור שאז זה היה מיוחד יותר כי חזרנו מפיגור של שני שערים. אבל היום שיחקנו באותה היכולת בדיוק כמו במשחק ההוא".

עם זאת הדגיש המאמן הפורטוגלי: "אני עדיין נמצא תחת הרושם הקשה של המשחק ביום ראשון. אתם לא מסתכלים על מאמן שניצח עכשיו משחק, אלא על אחד שמנתח עדיין את ההפסד הקודם. מנצ'סטר סיטי זכתה בצדק באליפות, אבל היינו יכולים להיות קרובים אליהם יותר. אני חושב שהיינו צריכים להיות עכשיו לפחות עם 10 נקודות יותר ממה שיש לנו עכשיו".

עוד בנושא
אנגליה: מנצ'סטר יונייטד חזרה לנצח עם 0:2 מול בורנמות'
זינדין זידאן: "באיירן מינכן? בשלב הזה אין לנו יכולת להשתפר יותר"
סארי: "יובנטוס הכי עמוקה באירופה", אלגרי: "ניראה אחרת בראשון"

מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו. רויטרס
קצת שמח, קצת עצוב. מוריניו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully