וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זינדין זידאן: "באיירן מינכן? בשלב הזה אין לנו יכולת להשתפר יותר"

מאמן ריאל מדריד דיבר על מצב הקבוצה לקראת חצי גמר הצ'מפיונס אחרי ה-1:1 המאכזב מול בילבאו בליגה. על השוער קפה שהיה מועמד לריאל והצטיין במדי הבאסקים אמר זידאן: "לא רציתי להחליף שוער באמצע העונה"

one

פחות משבוע לפני המשחק הראשון בחצי גמר ליגת האלופות ריאל מדריד הייתה רחוקה מאוד מלשכנע והייתה זקוקה לשער של כריסטיאנו רונאלדו בדקה ה-87 כדי להימנע מהפסד ולסיים ב-1:1 מול אתלטיק בילבאו במשחק במסגרת המחזור ה-33 בליגה הספרדית. קפה, השוער שהיה על הכוונת של ריאל בחלון ההעברות של ינואר, אך נשאר בסופו של דבר בקבוצה הבאסקית זרע מלח על הפצעים של ריאל ונתן משחק מעולה בברנבאו.

מאמן הבלאנקוס זינדין זידאן ניסה לשים את המשחק הזה מאחוריו כמה שיותר מאחור ודיבר על ההכנות למפגש מול באיירן מינכן. לדברי המאמן הצרפתי: "בשלב הזה אין לנו יכולת להשתפר. מה שנשאר לנו הוא רק לנוח ולהתכונן היטב. נכון שגם מול יובנטוס וגם מול בילבאו פספסנו מצבי הבקעה, אבל אני לא מודאג. בסך הכול אנחנו מתפקדים טוב".

על השאלה האם הוא מתחרט על כך שלא החתים את השוער קפה השיב זידאן: "קפה הוא שוער טוב. הוא הוכיח את זה במשחק הערב. אבל אני לא רציתי להחליף שוער באמצע העונה".

על גארת' בייל שעלה כמחליף בדקה ה-69 והיה רחוק מלהבריק אמר זידאן: "אין לי שום בעיה איתו. יש לי 25 שחקנים בסגל ולכל אחד יש מחליף. התשובה שלי היא תמיד זהה. כל שחקן בסגל הוא חשוב עבורי".

זינדין זידאן, מאמן ריאל מדריד. רויטרס
לא התרשם יותר מדי מהקבוצה שלו. זידאן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully