וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס מעדה, נאפולי ניצחה והתקרבה, משחק פרוע בפירנצה

הגברת הזקנה נפרדה ב-1:1 מקרוטונה אחרי שסימי איזן את שערו של סנדרו. הפרטנופי גברו 2:4 על אודינזה וצימקו את הפער לארבע נקודות, לפני משחק העונה. לאציו ניצחה 3:4 את פיורנטינה

שחקני נאפולי חוגגים. רויטרס
האליפות עוד בהישג יד. נאפולי חוגגת/רויטרס

המחזור ה-33 באיטליה נמשך הערב (רביעי) וגם הגיע לסיומו. במשחק המוקדם ניצחה אטאלנטה 0:3 את בנבנטו. יובנטוס נפרדה ב-1:1 מקרוטונה, נאפולי צימקה ממנה את הפער עם 2:4 על אודינזה, לאציו ניצחה 3:4 את פיורנטינה בתום משחק מופרע, רומא גברה 1:2 על גנואה.

קרוטונה - יובנטוס 1:1

אחרי שלושה ניצחונות רצופים, הגברת הזקנה נעצרה דווקא מול קבוצת התחתית שנאבקת על חייה בליגה, ונתנה לנאפולי לצמק ממנה את הפער לארבע נקודות רגע לפני המפגש בין שתי המוליכות במחזור הבא. דוגלאס קוסטה, שבישל את כל שלושת השערים בניצחון על סמפדוריה במחזור שעבר, המשיך לסדר שערים לחבריו ובדקה ה-17 מצא את ראשו של אלכס סנדרו. המארחת חזרה משער מרהיב של סימי הניגרי (65), ששלח מעין מספרת לרשת.

נאפולי - אודינזה 2:4

הפרטנופי הסתבכו וכבר היו בדרך להפסד מביך מול אודינזה, שהגיעה למשחק אחרי תשעה מחזורים רצופים, אבל התעשתו וצימקו את הפער מיובנטוס לארבע נקודות לפני שיתארחו אצל המוליכה במחזור הבא. יקוב ינקטו (41) דחק מקרוב, לורנצו אינסיינה איזן על סף הירידה להפסקה, אבל סבנטה אינגלסון הימם והשיב את היתרון לאורחים (55). נאפולי הבינה שהיא חייבת להתעורר וענתה עם שלושה שערים ב-11 דקות: ראול אלביול (64), ארקדיוש מיליק (70) ולורנצו טונלי (75) מצאו את הרשת.

שחקן יובנטוס גונסאלו היגואין מאוכזב. רויטרס
היגואין מאוכזב/רויטרס

פיורנטינה - לאציו 4:3

איזה משחק מטורף בפירנצה, בסופו האורחת הצליחה לנצח ולחלוף על פני אינטר בדרך למקום הרביעי, המוביל לליגת האלופות. כבר אחרי 14 דקות שתי הקבוצות נותרו בעשרה שחקנים (מרקו ספורטיילו מפיורנטינה בדקה השביעית, אלסנדר מורגיה מלאציו). הראשונה לצאת מההלם הייתה המארחת, שעלתה ליתרון כפול משערים של ז'ורדן ורטו (16, 31 בפנדל), אבל בהפסקה התוצאה הייתה מאוזנת אחרי שלואיס אלברטו (39) ומרטין קסארס (45+1, שערו ראשון העונה) מצאו את הרשת. בדקה ה-54 ורטו השלים שלושער (עד כה היו לו העונה חמישה שערים בלבד), אבל זו הייתה המילה האחרונה של הוויולה. פיליפה אנדרסון (69) ואלברטו (73) הפכו את התוצאה והשיגו את מלוא שלוש הנקודות.

בנבנטו - אטאלנטה 3:0

המארחים ניצלו את המפגש עם נועלת הטבלה כדי לקטוע רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון ולהתקרב לפער של נקודה בלבד ממילאן שבמקום השישי, המוביל למוקדמות הליגה האירופית. בריאן כריסטנטה, שבסיבוב הקודם כבש את השער היחיד במפגש בין הקבוצות, בישל הפעם פעמיים: לרמו פרוילר (21) ולמוסא בארו (49). ג'אנלוקה מאנצ'יני בעט פנדל לשמיים (66) אבל דקה חלפה ואלחנדרו גומס קבע את תוצאת הסיום מקרוב. בנבנטו תרד רשמית כבר במחזור הקרוב, אלא אם יקרה נס מבחינתה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקני אטאלנטה חוגגים. GettyImages
עוד חולמים על אירופה. שחקני אטאלנטה חוגגים/GettyImages

רומא - גנואה 1:2

הג'לארוסי התאוששו מהתיקו בדרבי ושמרו על המקום השלישי. צ'נגיז אונדר (17) כבש אחרי בעיטה חופשית של אלכסנדר קולארוב, ארווין ז'וקאנוביץ' (52) הכפיל עם גול עצמי וג'אנלוקה לפאדולה (61) רק צימק.

תוצאות נוספות:

סמפדוריה - בולוניה 0:1
לסמפדוריה:דובאן ספאטה (93).

ספאל - קייבו 0:0

טורינו - מילאן 1:1
לטורינו: לורנצו דה סילבסטרי (70), למילאן: ג'אקומו בונאבנטורה (9).

ורונה - ססואולו 1:0
לססואולו: מאוריסיו למוס (38).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully