וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: כריסטיאנו רונאלדו הציל לריאל מדריד נקודה מול בילבאו

הפורטוגלי חזר להרכב ובדקה ה-87 הסיט בעיטה של מודריץ' לרשת וקבע 1:1, אחרי שאיניאקי וויליאמס (11) כבש עבור הבאסקים, שלא הפסידו לבלאנקוס העונה. ולנסיה הפסידה בבית 2:1 לחטאפה

one

המחזור ה-33 בספרד נמשך הערב (רביעי) עם שלושה משחקים. חטאפה (1:2 על ולנסיה) ואייבר (0:1 על אספניול) רשמו ניצחונות חוץ, ריאל מדריד הסתפקה ב-1:1 מול אתלטיק בילבאו.

ריאל מדריד - אתלטיק בילבאו 1:1

שישה ימים לפני המפגש עם באיירן מינכן בחצי גמר ליגת האלופות, הבלאנקוס היו קרובים מאוד להפסד ראשון אחרי שישה מחזורים. מי שלא היה מוכן לקבל את רוע הגזירה היה כריסטיאנו רונאלדו, שחזר להרכב (נעדר מול מלאגה) ואחרי דקות ארוכות של לחץ מסיבי מצד ריאל (6:29 בבעיטות, 2:10 למסגרת) הצליח להסיט בדקה ה-87 בעיטה של לוקה מודריץ' לרשת, והציל נקודה. הבאסקים, שהובילו משער של איניאקי וויליאמס (11), לא הפסידו העונה לריאל (0:0 בסיבוב הראשון) והיו קרובים להשלים 180 דקות ללא ספיגה מולה העונה, אך לא החזיקו מעמד.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
מוכן לבאיירן. רונאלדו חוגג/רויטרס

ולנסיה - חטאפה 2:1

העטפלים הגיעו לקאמפ נואו במחזור שעבר עם רצף של תשעה משחקים ללא הפסד, שמונה מהם ניצחונות, אבל כנראה שההפסד לאלופה שבדרך הוציא להם חלק מהרוח מהכנפיים. לואיק רמי, שלא כבש מאז חודש דצמבר (אז עוד במדי לא פלמאס) כבש צמד (16, 49) עבור האורחת, והשער המצמק של רודריגו (69) לא הספיק לוולנסיה כדי לחזור מזה. אם זה לא מספיק, דני פארחו (86) הורחק אחרי שספג שני צהובים תוך שמנה דקות והקבוצה שלו נותרה במרחק של שש נקודות מאתלטיקו מדריד ובלי הרבה סיכוי לסיים את העונה במקום השני.

תוצאה נוספת:

אספניול - אייבר 1:0
לאייבר: דויד לומבן (32).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

תקציר ההפסד של ולנסיה

one

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully