וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפואה: "היה פה לחץ אטומי, הפועל ת"א צריכה להיות בטופ"

המאמן התארח באולפן וואלה! NEWS ואמר: "תמיד יהיו ציפיות ממועדון כזה". על אדי גוטליב: "בחמש דקות של שיחה עם ההנהלה ליבנו את העניינים". מאיר תושב: "הקבוצה הרוויחה מהירידה, נשב ואני מקווה שנגיע למסקנות הנכונות לקראת העונה הבאה"

צילום וידאו: מתן חדד

זה היה מהיר, מוחץ וחלק: הפועל תל אביב חזרה אמש (שני) כצפוי לליגת העל אחרי עונה אחת בלבד בגלות בליגה הלאומית וזה הזמן לסיכומים וחגיגות. אורן יוסיפוביץ ועמית גולדשטיין אירחו באולפן חגיגי את קובי רפואה המאמן ומאיר תושב אחד הבעלים, ובהמשך אפילו פיני בלילי קפץ לביקור.

עוד בנושא:

ריצתה את עונשה: אחרי שנת מאסר, רחוק מהעין, הפועל תל אביב בליגת העל
איציק ניסנוב: "אדי גוטליב ישחק בארץ רק בהפועל תל אביב"
רפואה: "לא צריך לחגוג, שהעולה השנייה תחגוג", ניסנוב: "נעמיד את התקציב הרביעי בליגת העל"
שוב היא כאן: הפועל תל אביב עלתה לליגת העל
הכי מהירה, אבל לא הכי מוצלחת: מספרי העלייה של הפועל תל אביב

קובי רפואה מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
התארח באולפן. קובי רפואה/קובי אליהו

קובי רפואה סיפר על ההרגשה ואמר: "זה כבוד מבחינתי להיות מאמן הפועל תל אביב. כמובן שהיה לחץ אטומי וכפר סבא באותה תקופה ניצחה שמונה משחקים מתוך תשעה והמפנה הגיע במשחק מולם. כמובן שהיה לחץ אטומי כשהגעתי, אבל ככל שהעונה התקדמה וניצחנו ועשינו את החיזוקים היה לנו הרבה יותר קל בהמשך".

על אדי גוטליב: "אני חושב שהחזרה של אדי גוטליב עשתה טוב גם למועדון וגם לשחקן. כשהוא לא משחק כולם מפסידים. כשהגעתי לא ידעתי מה הסיטואציה של גוטליב בהפועל תל אביב. שאלתי אותו אם אני ארצה שהוא ישחק הוא יכול לתת מעצמו והוא ענה שכן. לאחר מכן זה נסגר בחמש דקות שישבתי עם ההנהלה. הוא לא שיחק חצי שנה לפני שהגעתי. ההנהלה היתה יכולה לא לקבל את זה ולא לתת לו לשחק, אבל הדברים הסתדרו".

על הציפיות מהעונה הבאה: "תמיד יש ציפיות ממועדון כמו הפועל תל אביב. אי אפשר גם להקטין את הציפיות. זה מועדון שתמיד צריך להיות בטופ של הכדורגל, לא משנה מי מאמן ומי יישב בכיסא שלי. הלוואי שלהרבה קבוצות יהיו תנאים כמו שיש לנו. המועדון הזה משפחתי ואין מקורבים. יהיו מאיתנו ציפיות בעונה הבאה בליגת העל. גם הציפיות שלי מעצמי גבוהות".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
עומר דמארי שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
המטרה הגדולה של הפועל תל אביב. עומר דמארי/ברני ארדוב

מאיר תושב אחד מבעלי הקבוצה דיבר על התקופה והירידה: "חשבתי שזה יכול להיות גם לטובה ויכול להיות שהיינו צריכים את הזמן הזה כדי להתארגן מחדש וזה כנראה הוכיח את עצמו. הקבוצה הרוויחה זמן בהתארגנות בליגה שהיא פחות אתגרית לבנות קבוצה חדשה. ראינו שזה לוקח זמן, מסתבר שהמאמן שהיה בהתחלה לא הצליח. לא מתמצא ביום יום אבל אני רואה שהיחסים בין קובי רפואה לאנשי הקבוצה טובים מאוד וזה חשוב".

על העונה הבאה בליגת העל: "נצטרך לדון ולראות מה אפשר לעשות ומה צריך לעשות. מקווה שהמסקנות שנגיע אליהן יהיו טובות ותהיה קבוצה טובה בליגת העל".

"גם מבחינתנו חשוב שכל שחקן שמשחק בהפועל תל אביב ירצה לשחק בקבוצה. חשוב מאוד שהאנשים שעובדים קשה בשבילנו יראו שאנחנו חושבים גם עליהם".

קובי רפואה דיבר על החיזוק: "כמובן שכל שחקן שיגיע יצטרך לשדרג את הפועל תל אביב. לא נכנס לעמדות כאלו ואחרות, אבל כמובן שצריך להתחזק בחמישה או שישה שחקנים שישדרגו את הקבוצה".

על עומר דמארי ששמו מוזכר כמועמד לחזור: "יש לו חוזה בלייפציג בגרמניה. אנחנו רוצים אותו ולא מסתירים את זה כי יש לו חוזה בקבוצה הגרמנית. אני יודע שגם הוא רוצה ואנחנו מחכים". על סגנון המשחק הוסיף רפואה: "אני מאמן התקפי, גם במכבי פתח תקוה שיחקנו התקפי וכבשנו המון שערים. גם בהפועל תל אביב אני מאמין בכדורגל הזה".

רפואה דיבר על התקציב שלא צפוי להיות גבוה כמו של הגדולות: "לכולם ברור שהפועל תל אביב לא תעמיד תקציבים כמו של מכבי תל אביב ולא באר שבע ולא כמו של מכבי חיפה. לא מצפים לתקציב כזה גבוה. לפעמים לב גדול שווה יותר מכסף. מבחינתנו המצב בסדר גמור. לא נשתגע כי אנחנו יודעים שלא יהיו לנו את התקציבים האלו. בכל יום אני מקבל טלפונים משחקנים שרוצים לבוא להפועל תל אביב. כל שחקן שילבש את החולצה של הפועל תל אביב ייתן 200 אחוז".

פיני בלילי שחקן העבר של האדומים התארח גם הוא באולפן. בלילי נשמע אופטימי כשאמר: "יש בהפועל אנשים שמבינים ויודעים מה לעשות. אם יבנו תלכיד טוב ולא ישפכו תקציב מטורף וייתנו לשחקנים את הביטחון בפלייאוף העליון, בשנה שאחרי זה כבר אפשר לקחת את זה קדימה. תלוי מה יעשו שנה הבאה. אם ישקיעו ויגידו שרוצים תואר כבר עכשיו זה לא יהיה טוב".

על מכבי נתניה כמודל: "מה שהם עשו זה מדהים. אפשר לעשות את זה אבל זה קשה מאוד. התקציב של נתניה יותר נמוך משל הפועל תל אביב. בתחילת השנה הם רצו להישאר בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully