וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נהריה פנתה לגלן רייס ג'וניור, בהפועל חולון מגיבים: "לא ראוי"

15.4.2018 / 15:55

לוואלה! ספורט נודע כי השחקן טרם השיב בחיוב להצעה, אבל נהריה מפעילה לחץ ומוכנה להשקיע סכום כסף גדול. יו"ר חולון: "לא סגרנו איתו את תנאי השחרור, ולא בטוח שהם יוכלו לעמוד בזה. עוד לא סיימנו איתו את הפרשה. ראוי היה שייצרו איתנו קשר"

צילום: אור שקדי, עריכת וידאו: מתן חדד

עירוני נהריה, נועלת הטבלה בליגת העל, פנתה בשבוע האחרון לשחקנה המשוחרר של הפועל חולון גלן רייס ג'וניור. לוואלה! ספורט נודע כי השחקן טרם השיב בחיוב להצעת הקבוצה. מספר קבוצות נוספות מחוץ לישראל הביעו בו עניין בזכות יכולתו הגבוהה, אך הסגולים מפעילים עליו לחץ ומוכנים להשקיע סכום כסף גדול כדי להביא אותו.

בתקופה האחרונה נהריה עשתה מספר ניסיונות לצרף שחקן בעל שיעור קומה כשבשבוע שעבר פנתה לשחקן מכבי ראשון לציון ג'ייסון סיגרס, אך הכתומים וכן השחקן עצמו סירבו למהלך. גם אם רייס ג'וניור יסכים להגיע לנהריה, ייתכנו קשיים ממששיים בביצוע העסקה, שכן הפועל חולון ששיחררה את השחקן בשבוע שעבר לאחר שחבט בפניו של גיא פניני, עשויה לפנות לאיגוד הכדורסל כנגד השחקן, דבר שטרם עשתה מרגע התקרית.

חולון טענו בשבוע שעבר שרייס ג'וניור לא יוכל לשחק באף קבוצה אחרת בישראל כחלק מהסכם העזיבה שלו, אך בסביבתו של השחקן טוענים שהדבר אינו נכון והדבר צפוי להתבהר בתקופה הקרובה אם וכאשר יושלם המהלך והוא יחתום בשורות נועלת הטבלה.

איתן לנצ'יאנו, יושב ראש הפועל חולון, התייחס למעבר האפשרי: "זה שנהריה רוצים אותו לא אומר שהוא ישחק בארץ. יש עוד הרבה מכשולים בדרך. לא סגרנו איתו את תנאי השחרור, יש עוד כמה דברים שצריך לסגור, ולא בטוח שהם יוכלו לעמוד בזה. מעבר לדעה האישית שלי, שאני לא חושב שזה ראוי שקבוצה בליגת העל תיקח שחקן שעף מפה מהקבוצה במקום הראשון בנסיבות כאלה, אני לא יכול להיכנס לראש שלהם. אנחנו לא סיימנו איתו את הפרשה. לא, לא יצרנו איתם קשר, מן הראוי היה שהם ייצרו קשר איתנו, הם לא דיברו עם אף אחד מאיתנו".

עוד בנושא:

דיאנדרה קיין: "חייבים להגיע למשחקים בגישה שונה כדי לנצח"
נבן ספאחיה: "אנחנו קצרים בעמדת הגארדים, אבל זה לא תירוץ"
בהפועל ירושלים חידשו את הלחץ על טיילור רוצ'סטי: הצטרף עוד העונה

גלן רייס ג'וניור עם הגביע בנתב"ג. אור שקדי, מערכת וואלה! NEWS
יחזור לארץ? גלן רייס ג'וניור עם הגביע בנתב"ג/מערכת וואלה! NEWS, אור שקדי

מאז שהצטרף לשורות חולון העונה שיחק גלן רייס ג'וניור (1.98מטר, 27) ב-18 משחקי ליגה וקלע 24.3 נקודות למשחק ב-32.4 דקות. משחק השיא שלו בליגה היה בארנה מול הפועל ירושלים בו קלע 43 נקודות. רייס ג'וניור ייזכר בעיקר כמי שהעניק לחולון את גביע המדינה השני בתולדות המועדון עם סל ניצחון דרמטי עם הבאזר מול מכבי תל אביב. כזכור, רייס ג'וניור, בנו של אגדת העבר גלן רייס, הגיע לחולון עם עבר בעייתי מאוד מבחינת התנהגות. ב-25 באוקטובר 2015 הוא נורה מחוץ למסעדה באטלנטה ולאחר מכן גם הורשע בהחזקה של 240.4 גרם של מריחואנה. ב-28 ביולי 2016 רייס נעצר בגין תקיפה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully