וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבן ספאחיה: "אנחנו קצרים בעמדת הגארדים, אבל זה לא תירוץ"

14.4.2018 / 23:08

מאמן מכבי תל אביב ניסה להסביר עוד הפסד, הפעם אחרי 81:79 מול גלבוע/גליל: "נלחמנו, ניסינו, אבל עשינו טעויות בדקות הסיום". על האפשרות שהצהובים יתחזקו אמר: "אין את מי להביא עכשיו"

one

אחרי ניצחון לא מרשים במיוחד מול מכבי חיפה במהלך השבוע, חזרה הערב (שבת) מכבי תל אביב להרגלים הרעים שלה והפסידה 81:79 בבית לגלבוע/גליל במסגרת המחזור ה-25 בליגת העל.

נבן ספאחיה מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עוד הפסד. ספאחיה/ברני ארדוב

מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה אמר לאחר המשחק: "נלחמנו, ניסינו, אבל לצערנו בדקות הסיום הפסדנו. עשינו טעויות בסיום, גליל שיחקה טוב, אבל גם עזרנו להם בדברים שעשינו לא נכון. בסופו של דבר, ידענו אחרי חיפה שיש לנו בעיה ברוטציה בלי הגארדים הפצועים שלנו והרכזים ויש לנו בעיה בעמדה הזאת. אבל זה לא תירוץ, היינו צריכים לשלוט יותר טוב במשחק, לא מספיק להיאבק ולהילחם כי הליגה טובה. חייבים לעשות משהו נוסף, את האקסטרה. הם ניצחו כי הם קלעו". ספאחיה נשאל אם יש כוונה לצרף שחקן בעמדת הגארד ואמר: "אני לא חושב שיש מי להביא עכשיו, זה גם תלוי בשחקנים שיש בשוק, השחקנים שלנו גם עייפים".

מאמן גלבוע/גליל אריאל בית הלחמי: "ניצחון מאוד חשוב שלנו במאבקים להיכנס לפלייאוף וזה מדהים שהקבוצה מצליחה לנצח גם כשהורחקתי. מגיע הרבה קרדיט גם לעוזר מאמן שלנו גיא קפלן וגם לשחקנים שלנו על הרוח לחימה שלהם ואני מאוד גאה בקבוצה מסתכלים קדימה לשבת הבאה, אז יש לנו את ראשון לציון, שזה משחק מאוד מאוד חשוב".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully