וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיאנדרה קיין: "חייבים להגיע למשחקים בגישה שונה כדי לנצח"

15.4.2018 / 8:09

פורוורד מכבי תל אביב הביע את חוסר שביעות רצונו מההפסד: "לא יכולים להרשות לעצמנו להפסיד כמו מול גליל". דשון תומאס: "הכול יוכרע רק ביוני". ספאחיה תירץ: "אלו החיים בלי פוינט גארד אמיתי"

one

אחרי ההדחה מהיורוליג, מכבי תל אביב ממשיכה בעונה המביכה שלה ואמש (שבת) הפסידה 81:79 בביתה לגלבוע/גליל המפתיע. חואקין שוכמן, הגארד אשר סומן לעונה הבאה על ידי ראשי מכבי תל אביב, סיים עם 8 נקודות, 10 ריבאונדים, 7 אסיסטים ו-2 חטיפות ורשם עוד משחק טוב לרזומה שלו.

נבן ספאחיה הצביע בסיום על הפציעות בעמדת הרכז כאחת הסיבות להפסדים ולגמגום המתמשך של הצהובים ("אלה החיים בלי פוינט גארד אמיתי. אחרי היורוליג בפעם ראשונה התאמנו עם החוק הרוסי, ייקח לנו זמן להסתגל"). אולם, ספק רב אם ההסבר שכנע את ראשי הצהובים, אשר רחוקים להיות שבעי רצון מהתוצאות האחרונות.

עוד בנושא:

נבן ספאחיה: "אנחנו קצרים בעמדת הגארדים, אבל זה לא תירוץ"
שוב משחק צמוד, שוב הפסד: מכבי תל אביב נכנעה לגלבוע/גליל

נבן ספאחיה מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
התחיל טוב, ממשיך רע. נבן ספאחיה/ברני ארדוב

דשון תומאס סיכם: "המשחק הוכרע על הפרטים הקטנים. בריבאונד ובטיפול בכדור. נגד חיפה הלך לנו , אבל הערב לא הלך. נצטרך להתחבר מחדש ולזכור שהדברים הקטנים יכולים לשנות משחק ולהביא לניצחון"

"החברים שלי לקבוצה נתנו לי את הכדורים והם נכנסו, אפשר להסתכל על הרבה דברים במשחק כמו קליעות עונשין וריבאונדים ומשחק הקרבה על הכדור אבל אנחנו רוצים לנצח ולשלוט במשחק".

לשאלה האם ההפסדים של מכבי כבר לא מתקבלים כהפתעה, השיב השחקן: "העניין הוא שדבר עוד לא גמור. מה שקרה בעבר לא משנה עכשיו. חייבים להתמקד ולדעת שהדבר החיובי הוא שדבר עוד לא נגמר. יש לנו עוד הרבה כדורסל לשחק. זה נחשב רק ביוני וזאת המטרה"

דיאנדרה קיין הוסיף: "אנחנו ממוקדים בעונה הנוכחית, אין קשר בין מה שקרה במשחק לעונה הבאה. אנחנו צריכים לשחק טוב יותר בשני צידי המגרש. חייבים לסגור את המשחק טוב יותר. אנחנו חייבים להגיע למשחקים הבאים בגישה שונה כדי לנצח ולהישאר בשני המקומות הראשונים, בטח כשאנחנו משחקים בבית שלנו. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להפסיד כמו מול גליל".

לשאלה האם ימשיך במכבי בעונה הבאה, ענה קיין: ההתמקדות היא בעונה הנוכחית. יש עוד חודשיים לסיומה. אדבר עם הסוכן שלי ונראה מה יהיה בעונה הבאה".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
דשון תומאס שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מנקודות האור הבודדות. דשון תומאס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully