וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל ירושלים חידשו את הלחץ על טיילור רוצ'סטי: הצטרף עוד העונה

14.4.2018 / 11:48

האלופה מעוניינת לצרף את שחקנה של הכוכב האדום בלגרד מיד בתום עונת הליגה האדריאטית, והחלו להפעיל לחץ מחודש מרגע אבחנת פציעתו של ליאור אליהו. הסרבים לא שוללים את האפשרות

one

בהפועל ירושלים לא מוותרים על האליפות בזירה המקומית ולוואלה! ספורט נודע כי באלופה מפעילים לחץ מחודש על טיילור רוצ'סטי בכדי שיצטרף לקבוצה מיד בתום העונה של הליגה האדריאטית. בירושלים חידשו את המגעים עם קבוצתו של רוצ'סטי, הכוכב האדום בלגרד, והחלו להפעיל לחץ מחודש מרגע אבחנת פציעתו של ליאור אליהו, שסובל משבר בבוהן וייעדר כשלושה שבועות.

כזכור, בירושלים ניסו כבר לפני חודש לצרף את שחקנה של הכוכב האדום בלגרד, וגורמים במועדון הסרבי הודו: "הפועל ירושלים עקבית ולוחצת. הכסף לא מעניין אותם, הם רוצים את השחקן". בכוכב האדום לא שוללים את האפשרות שיצטרף לירושלים. בבירה מעוניינים ללכת בכל הכוח על התואר האפשרי האחרון שנותר להם, ובעקבות פציעותיהם של ליאור אליהו ושל יוגב אוחיון הגבירו את המאמצים לגבי הצטרפותו של רוצ'סטי.

רוצ'סטי העמיד העונה ביורוליג ממוצעים טובים של 13.7 נקודות (54 אחוז ל-2, 40 אחוז ל-3, 89 אחוז מהעונשין), 2.4 ריבאונדים ו-5.1 אסיסטים למשחק.

עוד בנושא:

הפועל ירושלים הודיעה: ליאור אליהו הפצוע ייעדר כשלושה שבועות
הפועל ירושלים שוקלת לפעול נגד האוהדים שקיללו את אוחיון והראל
הפועל ירושלים: תקרית בין המנכ"ל גיא הראל לאוהדי הקבוצה

טיילור רוצ'סטי שחקן הכוכב האדום בלגרד. GettyImages
יגיע לבירה עוד העונה? טיילור רוצ'סטי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully