וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: תקרית בין המנכ"ל גיא הראל לאוהדים

8.4.2018 / 23:44

המנכ"ל התעמת עם אוהדים שקיללו את יוגב אוחיון במהלך ההפסד להרצליה, ובמועדון שוקלים את צעדיהם נגדם: "הם לא יהיו חלק מהפועל ירושלים". קטש: "לא אהבתי את איך ששיחקנו, יצאנו משליטה"

one

ערב מאכזב מאוד עבר על הפועל ירושלים. החבורה של עודד קטש הפסידה בבית בפעם השנייה בתוך חודש לבני הרצליה בארנה. הפעם 86:78 לאחר הארכה. ממש כמו בבכורה של המאמן בקדנציה השנייה בהפועל ירושלים, קבוצתו לא עמדה בלחץ ושילמה מחיר בדמות הפסד וגם ירידה למקום הרביעי בטבלה.

קטש היה מאופק מאוד ואמר בסיום: "היה משחק קצת יוצא דופן, הגענו להארכה בלי גבוהים, לא אהבתי את הדרך ששיחקנו היום, לא נכנסו לשטף כמעט בכל מצב, אני חושב שהפסדנו את המשחק בהתקפה ולא בהגנה. לפרקים שהמשחק קצת יצא משליטה אז גם השחקנים התרכזו בדברים הלא נכונים.

המאמן הוסיף: "עליות וירידות זה חלק ממומנטום של משחק, לא נכנסו למשחק טוב מהרגע הראשון, זה חלק מהתהליך. אנחנו צריכים ללמוד לנצח משחקים גם כאלה קשים. יש גם יריבה מהצד השני שעשתה עבודה טובה, יש עוד מספיק זמן לתקן".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

עוד בנושא
בני הרצליה ניצחה 78:86 את הפועל ירושלים, אשדוד הביסה 79:97 את נס ציונה
2 קבוצות, 100 חורים ופאדיחה אחת גדולה: השאלות הנוקבות מאחורי המהלך הקיצוני של מכבי תל אביב
שני בליגת העל: חולון מארחת את גלבוע/גליל, ראשון לציון ללא לנגפורד בדרייב אין

עודד קטש, מאמן הפועל ירושלים. נועם מושקוביץ
"יש זמן לתקן". קטש/נועם מושקוביץ

במהלך המשחק ארעה תקרית חריגה: מנכ"ל ירושלים גיא הראל זיהה מספר אוהדים מארגון האוהדים "הבריגדה" שמקללים את יוגב אוחיון. לאחר שניסה להתערב ולדבר איתם, האוהדים החלו לקלל גם אותו, וכעת בירושלים שוקלים את צעדיהם נגד האוהדים הסוררים. גורם בהפועל ירושלים אמר הערב: "יש לנו הרבה מאוד כלים ונפעל במספר דרכים. אנשים כאלה לא יכולים להיות חלק מהפועל ירושלים".

מנגד, בני הרצליה היתה מרוצה מאוד. זאת לאחר שקטעה רצף של שני הפסדים עם ניצחון מרשים. המאמן אריק שיבק אמר בסיום: "כל ניצחון הוא קריטי וחשוב ולכן טוב שהשגנו את הניצחון. זה היה משחק של ריצות, פתחנו את המשחק בהרכב טוב מאוד, למרות שזה היה הרכב אחר ממה שאנחנו רגילים. אולי זה יישמע קצת מוזר אחרי ניצחון גדול בירושלים, אני חושב שדווקא לא שיחקנו טוב התקפה לקחנו זריקות לא אחריות, וגם חטפנו שתי שלושת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אריק שיבק, מאמן מכבי הרצליה. נועם מושקוביץ
"היה משחק של ריצות". אריק שיבק/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully