וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים לוחצת על טיילור רוצ'סטי: הצטרף עוד העונה

האלופה מוכנה לחכות עד תום העונה בליגה האדריאטית (15 באפריל) ולהציע לרכז הכוכב האדום שכר גבוה. קטש על הניצחון בחולון: "צלחנו ריצות שלהם, יש לנו נטייה להתפרק ברגעים האלה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

עודד קטש חגג הערב (שבת) ניצחון שני ברציפות בהפועל ירושלים, כשהוליך את האלופה ל-86:88 מרשים על הפועל חולון בחוץ. הירושלמים חזרו מפיגור דו-ספרתי הודות להתעלות של ג'רום דייסון וסטראטוס פרפרוגלו במאני טיים, אולי לקראת התעלות מקיפה יותר לפני הסיבוב השלישי.

אף שמיצתה את כל חילופי הזרים העונה בליגה, ירושלים לא מוותרת על 2017/18. הנהלת הקבוצה פנתה לטיילור רוצ'סטי וביקשה ממנו להצטרף אליה כבר העונה. באלופה מוכנים להמתין לאקס מכבי תל אביב עד תום העונה שלו בליגה האדריאטית עם הכוכב האדום בלגרד (הגמר ייערך ב-15 באפריל, ההעברות בארץ מסתיימות ב-1 במאי). הירושלמים מנסים להפעיל על הרכז לחץ ומציעים לו שכר גבוה יחסית בתמורה.

רוצ'סטי מעמיד העונה ביורוליג ממוצעים טובים של 13.7 נקודות (54 אחוז ל-2, 40 אחוז ל-3, 89 אחוז מהעונשין), 2.4 ריבאונדים ו-5.1 אסיסטים למשחק.


עוד בנושא:

ליגת העל: הפועל ירושלים ניצחה את הפועל חולון 86:88

טיילור רוצ'סטי שחקן הכוכב האדום בלגרד. GettyImages
ירושלים ממתינה בסבלנות. רוצ'סטי/GettyImages

"גם היום היו הרבה דקות שלא הוצאנו לפועל את מה שרצינו, שהיינו רכים התקפית ולא הגענו למה שאנחנו רוצים", סיכם עודד קטש. "היינו קצת פרועים לכמה דקות, אבל הצלחנו לצלוח ריצות שלהם. דיברנו על זה שנישאר מרוכזים ונהיה מוכנים לחיות עם מהלכים מסוימים והיכולת להישאר במשחק, גם כשהם הובילו 10 או 12, היתה המפתח. יש לנו נטייה להתפרק ברגעים האלה ולצאת מהשלווה שלנו. הדבר השני שאני לוקח זה 19 ריבאונד בהתקפה, זה משהו שלא היה לנו, משהו שאנחנו רוצים לשפר, שמראה על תשוקה למשחק ואקטיביות.

"אנחנו צריכים לדעת לנצח משחקים גם כשאנחנו לא ביום הכי גדול שלנו. ג'רום עשה זריקות גדולות בסוף, אבל לאורך המשחק הוא לא נכנס. לא דיברנו איתו במחצית, ואנחנו לא אמורים להתרגש מזה יותר מדי. אהבתי את ליאור היום, וזה לא קשור למספרים או לזריקות שהוא עשה. ליאור עשה מהלכים גדולים, אבל הוא הרגיל אותנו לרמות האלה, די ברור לכולם מה הוא יכול לתת לנו".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל ירושלים ניצחה 86:88 את הפועל חוולון

לכתבה המלאה
עודד קטש, מאמן הפועל ירושלים. קובי אליהו
יש סיבות להתעודד. קטש/קובי אליהו

מנהלת הליגה תחליט מחר האם לממש את האיום שלה להטיל קנס של 10,000 שקל על חולון, משום שהסגולים לא נשמעו להוראות המנהלת ולא פינו את שלוש השורות הראשונות מאחורי ספסל היריבה, או לחילופין הציבו מחסום מפרספקס בין האוהדים לספסל היריבה. בסיום המשחק ניסו מספר אוהדי חולון להתקרב לעבר יציע אוהדי הפועל ירושלים, באירוע שנמשך כמה דקות, אך המאבטחים מנעו עימות בין הצדדים. כוחות אבטחה אף ישבו הוצבו בסמוך לספסל הירושלמי עוד לפני שריקת הפתיחה.

בחזרה למשחק. בצד המפסיד, סיכם דן שמיר: "היה משחק טוב לכל אורכו, לא יודע לשים את האצבע על מה בדיוק קרה. היה משחק איכותי מאוד, אולם מלא וקהלים חמים וטובים. אנחנו מאוכזבים, אבל זאת העבודה שלנו. אנחנו מקום טוב מבחינת היעדים שלנו, רוצים להיכנס טוב לסיבוב השלישי ולהתקדם, להבטיח יתרון ביתיות בפלייאוף".

על ההופעה של גלן רייס ג'וניור, שלהט ברבע השלישי אך לא הופיע למאני טיים, אמר מאמן הפועל חולון: "גלן עשה 4 מ-11 לשלוש שזה סבבה לגמרי. אם היו דברים בצבע שאנחנו רוצים לסדר לו ולעשות יותר טוב, נסתכל על זה וננתח. זה הפינג פונג של החיים, אנחנו עושים דברים והקבוצות מגיבות, נראה מה עוד צריך לעשות. להמשך הדרך החזרה של קורי וולדן תיתן לנו עוד מימד, הוא שחקן שהיה מאוד חשוב אצלנו והיה בכל ההרכבים המובילים שלנו, אנחנו עכשיו פחות רב מימדיים ממה שאנחנו יכולים להיות".

דן שמיר, מאמן הפועל חולון. קובי אליהו
"אנחנו מקום טוב מבחינת היעדים שלנו". שמיר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully