וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים שוקלת לפעול נגד האוהדים שקיללו את אוחיון והראל

9.4.2018 / 8:48

אחרי ההפסד המאכזב לבני הרצליה, באלופה דיברו בעיקר על התקרית הלא נעימה שהתרחשה בסיום. יותם הלפרין: "שיחקנו גרוע. אנחנו עושים טעות אחרי טעות ולא מספיק בוגרים לעצור את זה"

one

אכזבה בהפועל ירושלים לאחר ההפסד הביתי 86:78 לבני הרצליה, שהוריד את הקבוצה מהבירה למקום הרביעי בטבלה, אם כי בסיום הנושא המרכזי שנידון בקבוצה דווקא לא היה היכולת המקצועית. ראשי המועדון שוחחו אמש (ראשון) על התקרית הלא נעימה שהתרחשה עם האוהדים לאחר המשחק, במהלכה קיללו כמה מהם את יוגב אוחיון ואת המנכ"ל גיא הראל. תחילה, קיללו מספר אוהדים מארגון האוהדים "הבריגדה" את הגארד, ולאחר שהראל ניסה להתערב ולדבר איתם, האוהדים החלו לקלל גם אותו. בירושלים הזכירו כי זו לא פעם ראשונה שאוחיון ספג קללות, ושוקלים לפעול כנגד אותם אוהדים.

יותם הלפרין סיכם את ההפסד: "אני חושב שהפסדנו היום דווקא בהתקפה, ואולי זו אחת הפעם היחידות שאני אומר את זה. לא הגבנו טוב לחילופים שעשתה בני הרצליה. הגנתית עשינו כמה טעויות אבל ההתקפה היתה בעיה. אני מניח שקבוצות נוספות יעשו את מה שהרצליה עשתה. השארנו גם הרבה נקודות על הקו, שני הדברים הוביל אותנו למשחק גרוע שלנו".

הלפרין הוסיף: "יש לנו חוסר יציבות במהלך משחקים, אנחנו נכנסים לאיזה כדור שלג בדקות מסוימות, אנחנו עושים טעות אחרי טעות ולא מספיק בוגרים כדי לעצור את זה, ואנחנו מאבדים את המשחק לחלוטין. המשחקים החשובים עוד לפנינו ואסור לנו לאבד כך את המשחק לחלוטין".

עוד בנושא

בני הרצליה ניצחה 78:86 את הפועל ירושלים, אשדוד הביסה 79:97 את נס ציונה
הפועל ירושלים: תקרית בין המנכ"ל גיא הראל לאוהדים
דני אבדיה שוב מעורר התלהבות בארה"ב: "אין ספק שיגיע ל-NBA"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully