וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אבדיה שוב מעורר התלהבות בארה"ב: "אין ספק שיגיע ל-NBA"

ב-ESPN פרסמו מאמר בשבחו של הישראלי בן ה-17 בעקבות היכולת שהציג בטורניר אלברט שוויצר: "סגנון משחקו מתאים בצורה מושלמת לכדורסל המודרני. יכולת המסירה שלו סובבה ראשים"

צילום: one

בוידאו: תקציר הופעת הבכורה של דני אבדיה בליגת העל

דני אבדיה בן ה-17 ממשיך לעורר עניין בקרב סקאוטים באירופה ובארצות הברית. כוכב קבוצת הנוער של מכבי תל אביב ונבחרת הנוער של ישראל סיים השבוע הופעה מכובדת למדי בטורניר אלברט שוויצר, שנחשב לאליפות העולם הלא רשמית לנבחרות נוער, כשהצעיד את הנבחרת למקום השישי מתוך 12 עם 18.6 נקודות ו-7.7 ריבאונדים למשחק.

היום (ראשון) פורסם ב-ESPN מאמר הסוקר את הכישרונות הבולטים בטורניר, ואבדיה כיכב. "דני אבדיה בן ה-17 היה כישרון ה-NBA הכי בולט במנהיים", נכתב. "הוא סובב ראשים עם יכולת המסירה שלו במעבר, הטווח הבלתי נגמר והאינסטינקטים הנהדרים בשני צדי המגרש. אבדיה מתאים בצורה מושלמת לכדורסל המודרני ב-NBA עם יכולות הקליעה, כדרור ומסירה שלו וסגנון המשחק חסר העמדות שלו".

דני אבדיה, מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מכבי תל אביב תיפרד גם ממנו בשלב מוקדם מהצפוי לטובת ה-NBA? דני אבדיה/ברני ארדוב

באתר המוביל גם מנו את חסרונותיו של הכישרון הישראלי הצעיר וכתבו ש"הוא עוד יכול לשפר את היציבות בקליעה, את השימוש ביד שמאל ואת ההגנה, ובנוסף הוא גם לא השחקן הכי אתלטי שיש. הרמה בטורניר המסורתי הייתה מעט נמוכה השנה, אבל מבין כל השחקנים, דני אבדיה הוא השחקן שיחיד שאין שום ספק שיהפוך לשחקן NBA".

אבדיה בן ה-17, בנו של שחקן העבר זופר אבדיה, חתם בקיץ האחרון לשש שנים במכבי תל אביב, למרות שעורר עניין בקרב קבוצות אירופיות בכירות אחרות. לאחרונה הוא גם החליט לייצג את נבחרת ישראל, על אף שהייתה לו הזכות לייצג גם את נבחרת סרביה בהיותו אזרח המדינה.

סרטון ביצועים של אבדיה מלפני חודשיים

  • עוד באותו נושא:
  • דני אבדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully