וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלרנס סיידורף: "ההבדל ביני לבין גאטוזו? יש לו יציבות"

מאמן מילאן בעבר ולה קורוניה בהווה הסביר איך האיטלקי מצליח במקום בו הוא נכשל: "כשאני הייתי היה כאוס ושילמתי על כך. התעסקתי בדברים שלא קשורים לכדורגל. שמח בשביל האוהדים"

מאמן מילאן ג'נארו גאטוזו. GettyImages
ההולנדי שמח בשבילו. ג'נארו גאטוזו/GettyImages

קלרנס סיידורף מאמין שההבדל בין מילאן הנוכחית של ג'נארו גאטוזו למילאן שהוא אימן ב-2014 הוא שלאיטלקי יש יציבות, דבר שהיה חסר לו בתקופה בה תלה את הנעליים במטרה לעזור למועדון שהיה במצוקה. ההולנדי, שמאמן את דפורטיבו לה קורוניה בהווה, חזר למילאנו ב-2014 ועזב כעבור חצי שנה בלבד, כל זאת כשבמועדון לא היה ברור מה יקרה בעתיד מבחינה פיננסית.

"אני חושב שההבדל הגדול ביני לבין גאטוזו הוא המועדון עצמו", אמר ההולנדי ל"פוקס ספורט", והוסיף: "כשאני הייתי שם היה כאוס, דברים לא היו רגועים. כמאמן שילמתי על כך שהייתי צריך להתעסק בדברים שאינם קשורים לאימון קבוצת כדורגל. הייתה תחושה כללית של בלבול שהמשיכה עד שהמועדון נמכר. עבורי מדובר באכזבה גדולה וכואבת כי אני אוהב את מילאן והייתי שמח להישאר עוד מספר שנים".

"אני שמח שגאטוזו מצא יציבות, זה כל ההבדל. אני שמח שהאוהדים של מילאן יכולים לחוות קצת שמחה ולנוח אחרי שנים כל כך קשות. הם רואים כדורגל על המגרש וזה מה שחשוב".

עוד בנושא:

הבעת אמון: ג'נארו גאטוזו האריך את חוזהו במילאן עד שנת 2021
שבת באיטליה: יובנטוס ורומא ינסו להתאושש מהמפלה בליגת האלופות
סטפנו פיולי על אסטורי: "אני מתגעגע לקול שלו, קשה לי בלעדיו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully