וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: שלושער לפאולו דיבאלה, 2:4 ליובנטוס על בנבנטו

אחרי התבוסה הביתית מול ריאל מדריד, הגברת הזקנה הגדילה את הפער בפסגה האיטלקית מנאפולי לשבע נקודות למרות שהתקשתה נגד נועלת הטבלה, הכוכב חגג. פיורנטינה ניצחה 0:2 את רומא

המחזור ה-31 בליגה האיטלקית יצא לדרך היום (שבת) כאשר במוקד נמצאות יובנטוס ורומא המאוכזבות שחטפו מפלה בליגת האלופות. הגברת הזקנה התקשתה מאוד באופן מפתיע אך התאוששה מהתבוסה מול ריאל מדריד עם ניצחון חוץ 2:4 על נועלת הטבלה בנבנטו ושלושער של פאולו דיבאלה. הג'אלורוסי יארחו את פיורנטינה הלוהטת. משחקים נוספים: ספאל - אטאלנטה, סמפדוריה - גנואה.

שחקן יובנטוס פאולו דיבאלה חוגג. רויטרס
לא התאבל יותר מדי על ההפסד לריאל. פאולו דיבאלה/רויטרס

בנבנטו - יובנטוס 4:2

החלום של יובנטוס לזכות סוף סוף בליגת האלופות התנפץ ביום שלישי כאשר האלופה הנצחית שוב הרגישה את נחת רגלו של כריסטיאנו רונאלדו והובסה בביתה 3:0. כעת, כשהסיכוי להעפיל לחצי גמר המפעל הפך להיות אפסי, יובה מתרכזת במאבק האליפות שלה. באופן מפתיע, הגברת הזקנה התקשתה מאוד נגד נועלת הטבלה החלשה. פאולו דיבאלה העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-16, אבל שייח דיאבטה איזן בדקה ה-24. דיבאלה הוריד את קבוצתו להפסקה ביתרון 1:2 עם פנדל מוצלח, אבל שוב היה זה דיאבטה שאיזן ל-2:2 דקה ה-51. יובה התקשתה, אבל דיבאלה השלים שלושער בדקה ה-74 עם פנדל מוצלח נוסף ודוגלאס קוסטה הוסיף בדקה ה-82 כדי לקבוע את תוצאת המשחק ולהגדיל את היתרון בפסגה מנאפולי, לפחות באופן זמני, לשבע נקודות.

רומא - פיורנטינה 2:0

למרות שהציגו יכולת טובה בקאמפ נואו, הג'אלורוסי חטפו 4:1 מברצלונה במשחק הראשון של רבע גמר האלופות וחזרו למאבקי הכרטיס לליגת האלופות לעונה הבאה בליגה. האורחים הצליחו לכבוש פעמיים כשבעטו שלוש פעמים לשער לאורך כל המשחק, בעוד המארחים לא הצליחו למצוא את הרשת ואיבדו נקודות חשובות. מרקו בנאסי (7) וג'יובאני סימאונה (39) כבשו לזכות הויולה שממשיכים לנצח.

משחקים נוספים:

ספאל - אטאלנטה 1:1
לספאל: טיאגו צ'יואנק (39). לאטאלנטה: מרטן דה רון (78, פנדל)

סמפדוריה - גנואה 0:0

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully