וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטפנו פיולי על אסטורי: "אני מתגעגע לקול שלו, קשה לי בלעדיו"

מאמן פיורנטינה דיבר על הקפטן המנוח שלו, כמעט חודש לאחר מותו הטרגי: "החלק הכי קשה היה לבשר לשאר השחקנים בקבוצה שהוא מת. לכולנו יש תחושת ריקנות מלעבוד ולהתאמן בלי דוידה"

שחקני נבחרת איטליה עומדים דקה דומייה לזכר דוידה אסטורי. רויטרס
שחקני נבחרת איטליה חולקים כבוד לאסטורי, לפני המשחק האחרון/רויטרס

כמעט חודש חלף מאז מותו הטרגי של דוידה אסטורי, ובפיורנטינה עדיין מנסים לעכל את לכתו של הקפטן האהוב. מאמן הקבוצה, סטפנו פיולי, סיפר היום (שני) על התחושות הקשות מאז אותו יום שחור. "קמתי למשחק והתכוננתי למשחק, בדיוק חשבתי מה להגיד לשחקנים כדי לתת להם מוטיבציה כשהתחלתי לקבל טלפונים", הוא נזכר בכאב, "אמרו לי לרדת מיד למטה. הגעת לבוש בפיג'מה ואמרו לי 'בוס, דוידה הלך', אבל גם אז לא ממש הצלחתי להבין מה קרה.

"ואז פתחתי את הדלת לחדר שלו ומצאתי שם שני שחקנים בוכים לידו. הוא נראה ישן, אבל זה לא היה המצב. החלק הכי קשה היה ללכת לשאר החדרים ולבשר על מותו לשאר שחקני הקבוצה. פחדתי עליהם. היה קשה מאוד לחזור להתאמן אחרי זה. להרבה מהשחקנים הצעירים קשה אולי לתפוס את המשמעות המלאה של מה שקרה. להתכונן, לעבוד ולהתאמן בלי דוידה, גרם לכולנו תחושת ריקנות.

"באימון הראשון התחלתי לדבר ושאלתי אם למישהו יש מה לומר. הם אמרו 'אנחנו רוצים לשאת את הערכים שדוידה הנחיל לנו, לעשות את זה בשבילו, מתוך הערכה ואהבה'. באותו רגע ידעתי שיהיה לנו את הכוח להתחיל מחדש, בזמן שאנחנו מבינים שמשהו נלקח מאיתנו. עדיין קשה לי בלעדיו. עבדנו נהדר ביחד ואני מתגעגע לשמוע את קולו על המגרש".

פיולי המשיך: "אני רואה את זה כהזדמנות: לעיר, לאוהדים, לכולנו. מהטרגדיה הזו שאנחנו עובדרים, נצטרך להוציא משהו חיובי לעתיד, כי רק ביחד ועם תשוקה נוכל להשיג דברים. דוידה לימד אותנו שעם רצינות ורוגע אפשר לעשות דברים גדולים, וזה מה שננסה לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully