וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבעת אמון: ג'נארו גאטוזו האריך את חוזהו במילאן עד שנת 2021

ארבעה חודשים לאחר שהגיע במקום מונטלה והצליח לייצב את הספינה הטובעת של הרוסונרי, המאמן חתם על חוזה לשלוש עונות נוספות. גאטוזו: "מקווה להחזיר את הקבוצה לרמות הגבוהות בקרוב"

ג'נארו גאטוזו, מאמן מילאן. רויטרס
פרויקט ארוך טווח. גאטוזו/רויטרס

מילאן הודיעה היום (חמישי) כי מאמנה ג'נארו גאטוזו האריך את חוזהו במועדון בשלוש שנים נוספות, ויישאר על הקווים בסן סירו עד שנת 2021. שחקן העבר של הרוסונרי חזר לקבוצה לפני כארבעה חודשים כמחליפו של וינצ'נזו מונטלה, והצליח לייצב אותה אחרי פתיחת עונה מאכזבת. מילאן הצליחה להגיע עד לשמינית גמר הליגה האירופית (הודחה על ידי ארסנל) ותתמודד בגמר הגביע מול יובנטוס. בליגה היא מדורגת המקום השישי, שמוביל למוקדמות הליגה האירופית, ועדיין לוטשת עיניים לעבר מקום בשלב הבתים (שש נקודות מלאציו) או אפילו לעבר ליגת האלופות, למרות שהרוסונרי פספסו אתמול הזדמנות לצד את הפער מאינטר (שעומד על שמונה נקודות) כאשר סיימה את הדרבי ב-0:0.

גאטוזו אמר לאחר החתימה: "אני מודה על ההזדמנות ושמח לאמן מועדון מפואר כמו מילאן. אני מודה לצוות ולשחקנים על האמון ומקווה להחזיר את הקבוצה לרמות הגבוהות בקרוב".

מנכ"ל המועדון מרקו פאסונה: "שמחים לקבל את ההחלטה הזו. גאטוזו שינה את האווירה ואת התחשובה בקבוצה ואנחנו רוצים שינהל פרויקט ארוף טווח. הוא עשה עבודה יוצאת מהכלל בחודשים האחרונות וכולנו רצינו לראות אותו נשאר".

עוד בנושא

שבת באיטליה: יובנטוס ורומא ינסו להתאושש מהמפלה בליגת האלופות
סופ"ש בספרד: מסי את סוארס מחפשים את השער ה-50 מול לגאנס
האם הסכם חסות חדש שחתם ימנע מזלאטן לשחק במונדיאל ברוסיה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully