וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם הסכם חסות חדש שחתם ימנע מזלאטן לשחק במונדיאל ברוסיה?

הכוכב השבדי שהפציע שוב במדי הגלאקסי, לא הסתיר את מחשבותיו לחזור לנבחרת. אולם, פיפ"א עשויה למנוע זאת בשל העובדה שהחל לפרסם חברת הימורים ממלטה, דבר שנוגד את התקנון

אתר רשמי

אחרי פתיחת עונה קשה עם מנצ'סטר יונייטד, זלאטן איברהימוביץ' האחד והיחיד חזר בגדול לתודעה עם הופעת בכורה הירואית במדי לוס אנג'לס גלאקסי. איברהימוביץ' פרש אומנם מנבחרת שבדיה, אך ראה את חבריו מעפילים למונדיאל עם ניצחון בפלייאוף על איטליה ובראיונות שערך לתקשורת בארצו לא הסתיר את העובדה שהוא שוקל לבצע קאמבק מרגש לקראת המונדיאל ברוסיה.

אולם, ייתכן מאוד שפיפ"א תיאלץ למנוע את הקאמבק הזה. הסיבה: זלאטן חתם לאחרונה על הסכם מסחרי עם חברת הימורים מלטזית, מה שעשוי למנוע ממנו לשחק במונדיאל מאחר שזה נוגד את חוקי פיפ"א, שמציינת בפירוש בתקנון שאסור לשחקן לקחת חלק אם בצורה עקיפה ואם בצורה ישירה עם כל מה שקשור להימורים על משחקי כדורגל.

עוד בנושא:

יותר מותג מכדורגלן: סיכום הקריירה האירופית של זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' טוען: "אם ארצה - אהיה במונדיאל ברוסיה"

זלאטן איברהימוביץ', שחקן נבחרת שבדיה. רויטרס
יחזור לנבחרת למרות הכול? זלאטן איברהימוביץ'/רויטרס

אחרי שחתם על ההסכם עם חברת "בטהארד" הודיע זלאטן: "לאורך הקריירה שלי התרחקתי מחברות הימורים, אבל עם בטהארד זה משהו אחר. זו חברה עם שורשים שבדים, המייסדים הם משבדיה והם רוצים לעשות דברים אחרת".

יש עדיין מספיק זמן כדי למצוא פיתרון לסוגייה הזו, כאשר שבדיה תפתח את קמפיין המונדיאל שלה עם משחק מול דרום קוריאה ב-18 ביוני ובנוסף תשחק נגד גרמניה האלופה ומקסיקו החזקה. יחד עם זלאטן השבדים יהיו פייבוריטים חזקים לעלות מהבית הזה, האם אנחנו נזכה במונדיאל פרידה מאחד מהחלוצים הגדולים בדורינו?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully