וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן איברהימוביץ' טוען: "אם ארצה - אהיה במונדיאל ברוסיה"

הכוכב בן ה-36 שפרש מהמדים הלאומיים ב-2016 טוען כי קיבל מסרים מנבחרת שבדיה לפיהם הוא נמצא בתוכניות לקראת הטורניר. זלאטן השלים אתמול את המעבר ממנצ'סטר יונייטד ללוס אנג'לס גלאקסי

one

זלאטן איברהימוביץ' טוען כי הוא יקבל בקרוב החלטה האם להשתתף במונדיאל ברוסיה במדי נבחרת שבדיה. זלאטן בן ה-36, שהשלים אתמול (שישי) את מעברו ממנצ'סטר יונייטד ללוס אנג'לס גלאקסי מליגת ה-MLS בארצות הברית, פרש מנבחרת שבדיה בשנת 2016. בלעדיו העפילו השבדים למונדיאל אחרי ניצחון סנסציוני על איטליה במשחקי הפלייאוף. כעת מתנהל במדינה הסקנדינבית ויכוח סוער האם צריך להחזיר את זלאטן למדים הלאומיים לטורניר היוקרתי כשלמהלך יש תומכים ומתנגדים. עם זאת, זלאטן הצהיר בראיון שקיים לאחר הצטרפותו לגלאסקי כי הדבר תלוי אך ורק בו.

לדברי הכוכב השבדי שאף פעם לא היה ידוע בצניעותו: "אם ארצה, אני אהיה במונדיאל. אם לא ארצה לא אהיה שם. כל החלטה תתקבל בזמנה. הם (אנשי נבחרת שבדיה) מתקשרים אליי כל יום ושואלים אותי איך אני מרגיש (זלאטן שב לאחרונה למגרשים אחרי פציעה ממושכת), מה אני חושב ומה המצב איתי? כרגע הראש שלי נתון לל.א. גלאקסי. אני רעב לכדורגל ורוצה לשחק. אחרי שזה יקרה, נגיע גם לעניינים אחרים".

חלוץ נבחרת שבדיה זלאטן איברהימוביץ' מאוכזב. GettyImages
אף פעם לא הצטיין בצניעות. זלאטן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully