וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק אימון חם: יצחקי ואליבלטו התקוטטו והורחקו, אצילי כבש

מכבי תל אביב ניצחה את מכבי פתח תקוה 1:3, ליאני הרחיק את השניים, שהתפייסו בסיום, ועצר את המשחק פעם נוספת לאחר ויכוח לוהט עם פירס. הקשר שותף לראשונה מאז הפציעה ובישל ליצחקי

צילום: שלומי גבאי. עריכת וידאו: מתן חדד

משחק הכנה לא רגוע ערכו היום (חמישי) מכבי תל אביב ומכבי פתח תקוה, אותו נאלץ השופט לירן ליאני לעצור בשני מקרים שונים. בדקה ה-40, העניינים התחממו לראשונה. רומאריו פירס ניגש לליאני והעיר לו מספר פעמים על השיפוט. השניים החלו לנהל דין ודברים, בסופם הרחיק השופט את הקשר מהמגרש. פירס סירב לצאת החוצה, ולאחר ארבע דקות בהן המשחק הופסק, פירס נותר על המגרש.

אבל זה לא האירוע האחרון שקרה במחצית. ברק יצחקי וקשר מכבי פתח תקוה אליבלטו הברזילאי התקוטטו ממש לפני השריקה לסיום המחצית הראשונה, והורחקו על ידי ליאני לאחר שהמשיכו להתווכח. אחד השחקנים סיפר: "עד הדקה ה-40 המשחק עבר בצורה חלקה, מכבי תל אביב הובילה 0:2, אבל אז אירועים שנמשכו כחמש דקות הורידו את שתי הקבוצות למחצית עם אווירה די מתוחה, היו דחיפות".

יצחקי ואליבלטו התפייסו בסיום והברזילאי אף חזר במחצית השנייה, שהתנהלה ללא הפרעות מיותרות. מכבי תל אביב הבקיעה את השער השלישי ולאחר מכן עדן שרם צימק לזכות מכבי פתח תקוה. גיבור המשחק מבחינת הצהובים היה עומר אצילי, ששב לשחק לראשונה מאז הפציעה, בישל את השער הראשון לברק יצחקי ולאחר מכן כבש בעצמו את השני. את השער השלישי לזכות הצהובים כבש ארון שוינפלד.

עוד בנושא:

קרויף הוא זה שדרש מגולדהאר להכריז כעת על פרידה
מיטש גולדהאר ללא שכפ"ץ: האתגר הגדול הבא של בעלי מכבי תל אביב
חשש במכבי תל אביב: האם מיטש גולדהאר יהיה הבא שיעזוב?
העיתוי מפתיע, התוכן צפוי: אורן יוסיפוביץ על סוף עידן קרויף במכבי תל אביב

שחקן מכבי תל אביב ברק יצחקי. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר יצרן
משחק אימון לוהט. יצחקי/אתר יצרן, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

אצילי, כזכור, נפצע לפני כמעט ארבעה חודשים ושבר את עצמות המסרק של כף רגלו. למרות שכבר לפני שלושה שבועות טען בחשבון האינסטגרם שלו שהוא כשיר ומוכן לחזור לשחק, החליטו במכבי תל אביב לבשל אותו לאט וערכו במיוחד עבורו את משחק האימון הבוקר, ונראה שהוא בכושר טוב.

קרוב לוודאי שהקשר שהגיע בקיץ מגרנאדה יחזור לסגל כבר במשחק הקרוב, מול מכבי נתניה ביום שלישי הבא, במחזור הראשון מאז פגרת הנבחרות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
עומר אצילי שחקן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
קרוב מתמיד לשוב לכר הדשא גם בליגה. אצילי חוגג/אתר רשמי, מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully