וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרויף הוא זה שדרש מגולדהאר להכריז כעת על פרידה

29.3.2018 / 6:00

גורם במכבי תל אביב סיפר כי המאמן הוא זה שלחץ על הבעלים להודיע דווקא כעת על ההחלטה להיפרד בסיום העונה, וזו גם הסיבה שגולדהאר המתין בארץ. בסביבת קרויף העריכו: "הוא לא פוסל הגעה לנבחרת ישראל, אך זה לא בראש הרשימה"

צילום: שלומי גבאי. עריכת וידאו: מתן חדד

ג'ורדי קרויף לא פוסל חבירה לנבחרת ישראל בתפקיד המנהל הטכני, אבל הוא לא ימהר לסגור על חוזה בזמן הקרוב. לקרויף יש תכניות אחרות והתפקיד שיוצע לו בנבחרת, הוא לא הדבר המרכזי עליו הוא חשב כשהחליט לסיים את דרכו במכבי תל אביב. קרויף מעדיף כרגע, לצד המשימה עם הצהובים, לחפש יעד חדש באירופה בו הוא יוכל לממש את רצונו לחזור ולהיות מנהל מקצועי של מועדון כדורגל.

גם העובדה שלתפקיד המנהל הטכני מוצע שכר של 200 אלף יורו נטו בלבד, תוביל את קרויף לבדוק קודם את השוק האירופי, בטרם יסכים להתחייב לנבחרת ישראל. כמו כן, תפקיד המנהל הטכני של הנבחרות ידרוש ממנו עיסוק יומיומי גם בענייני הנבחרות הצעירות של ישראל בגילאים השונים וזה משהו שהוא עוד טרם עשה וספק אם זה בראש מעייניו.

בסביבתו של קרויף אמרו אמש: "ג'ורדי לא פוסל הגעה לנבחרת ישראל, אבל זה כרגע לא בראש הרשימה". אגב, קרויף מודע היטב לכך שיש לו גם מתנגדים בקרב חברי הנהלת ההתאחדות לכדורגל אבל הוא גם מרגיש שיש לו הרבה יותר תומכים.

עוד בנושא
חשש במכבי תל אביב: האם מיטש גולדהאר יהיה הבא שיעזוב?
העיתוי מפתיע, התוכן צפוי: אורן יוסיפוביץ על סוף עידן קרויף במכבי תל אביב
גורמים במכבי תל אביב אחרי הודעת קרויף: "נראה שוויתרנו על העונה הזו"

ג'ורדי קרויף מכבי תל אביב עם מיטש גולדהאר. שלומי גבאי
היה נחוש לקיים את מסיבת העיתונאים. קרויף עם גולדהאר/שלומי גבאי

אתמול התבררו פרטים נוספים במכבי תל אביב בנוגע למסיבת העיתונאים של קרויף ושל מיטש גולדהאר שלשום. גורם במכבי תל אביב סיפר כי קרויף היה זה שלחץ על קיום מסיבת העיתונאים בטרם יעזוב גולדהאר את הארץ. תחילה היתה מחשבה לקיים אותה בשבוע שעבר יום או יומיים אחרי ההפסד להפועל חיפה, אך לא נמצא הזמן המתאים מבחינת גולדהאר ובהמשך היה זה קרויף שטס לאזכרת אביו.

קרויף היה נחוש לקיים את מסיבת העיתונאים ולכן גולדהאר המתין בסופו של דבר לנחיתתו שלשום בארץ. באשר לסיכויי האליפות, בסביבתו של קרויף העידו אמש כי הוא דווקא משוכנע שכעת המצב רק יכול להיות יותר טוב מאחר שהשחקנים יודעים עכשיו שאין להם את הגב של קרויף וכל אחד מהם עומד עכשיו בפני עצמו אל מול ביקורת המערכת ולכן תהיה להם מוטיבציה אפילו גבוהה יותר לנצח בכל משחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully