וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורמים במכבי תל אביב אחרי הודעת קרויף: "נראה שוויתרנו על העונה הזו"

27.3.2018 / 19:33

במועדון הצהוב הגיבו להודעה על עזיבתו הצפויה של ההולנדי, שעדיין לא החליט אם להמשיך כמאמן או לחזור לעמדת המנהל המקצועי בעתיד. קרלוס גרסיה עשוי להישאר בעמדת עוזר המאמן

צילום: שלומי גבאי. עריכת וידאו: מתן חדד

ג'ורדי קרויף יחליט בתקופה הקרובה האם הוא מעדיף לחזור ולשמש כמנהל מקצועי או לתת לעצמו צ'אנס נוסף כמאמן. הנטייה של קרויף היא לבחור במשרה הקודמת, אך ייתכן כי בסופו של דבר יעדיף גם תפקיד פחות מוביל אם אכן תהיה זו שוב ברצלונה שתניח בפניו הצעה לשמש בתפקיד שאינו מרכזי.

עוד בנושא:
גולדהאר הודיע כי קרויף יעזוב בתום העונה
אלונה ברקת: "למדנו הרבה מקרויף", ערן זהבי: "הפסד לכדורגל הישראלי"
כך נראה עידן ג'ורדי קרויף במכבי תל אביב
דיווח: לקרויף יש הצעות מאנגליה וגרמניה

כך או אחרת, במקביל למכבי תל אביב שתרגיש כעת חופשייה לחפש מנהל מקצועי ומאמן, כך גם קרויף ירגיש נוח לדון בהצעות שיגיעו אליו דרך נציגיו והסוכנים עימם הוא עובד. מיד אחרי הדברים שנשאו קרויף ומיטש גולדהאר במסיבת העיתונאים בקרית שלום, הם נכנסו למתחם חדרי ההלבשה של השחקנים. קרויף נכנס ראשון. גולדהאר עוד התעכב קצת עם העיתונאים וסיפר כי הוא בסך הכול מסופק מהעבודה של פטריק ואן ליוון במחלקת הנוער, אך הוסיף שהוא אינו מכיר אותו מספיק טוב.

לאחר כמה דקות עזב גולדהאר את קרית שלום וגורמים סביב המועדון אמרו מאוחר יותר: "התחושה היא שוויתרנו על העונה הזו כדי לנסות ולבנות משהו טוב יותר לעונה הבאה. אולי הזמן יעשה את שלו וזה שיש עכשיו זמן להכנה, יוביל לעונה טובה יותר בעונה הבאה".

במכבי תל אביב ישאפו כעת למינוי מנהל מקצועי כדי שהוא ימנה את המאמן ממש כפי שהיה הסדר אצל קרויף לפני שש שנים. קרלוס גרסיה שהגיע כעוזר, עשוי להישאר במועדון אלא אם קרויף ממש ירצה אותו לצידו בעתיד.

ג'ורדי קרויף, מאמן מכבי תל אביב. שלומי גבאי
עדיין לא החליט לגבי עתידו. קרויף/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully