וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנסה לסחוט את פריס סן ז'רמן: הדרישות החדשות של ניימאר

הברזילאי מנצל את ההתעניינות מריאל מדריד כדי להציב בפני פ.ס.ז' דרישות שכר של 1.4 מיליון דולר בשבוע, ומבקש מאמן בכיר וחיזוק של כוכבי על לקבוצה. בינתיים רונאלדו טוען: "אי אפשר להשוות אליי אף אחד"

one

בווידאו: ולנסיה מנצחת בספרד ועוברת את ריאל מדריד

השמועות על ניימאר נמשכות, וממשיכות להעסיק את הכדורגל האירופאי. הכוכב הברזילאי של פריס סן ז'רמן מושבת כרגע מפעילות, אחרי הניתוח שעבר באצבע, ואומנם הכדורגלן היקר בעולם צפוי להיות כשיר לגביע העולמי שייפתח בחודש יוני הקרוב, אבל איפה הוא ישחק בעונה הבאה?

לאחרונה מדווח בצרפת ובספרד על האפשרות שניימאר יעזוב את פ.ס.ז' ויעבור לריאל מדריד תמורת 400 מיליון יורו. היום (ראשון) מפרסמים ב"סאנדיי טיימס" שניימאר מנצל את הבאז סביבו כדי להציב דרישות חדשות בפני פריס סן ז'רמן לנוכח ההתעניינות בו: הברזילאי דורש שהקבוצה תמנה מאמן בכיר, ושתצרף שחקני על על מנת לחזק את הסגל.

כמו כן, נטען שאביו של ניימאר מבקש לנצל את ההצעה שקיבל לכאורה מריאל מדריד על מנת לשפר עוד יותר את התנאים של הכדורגלן בפ.ס.ז'. לנוכח החיזורים של ריאל, ניימאר דורש שפ.ס.ז' תשלם לו משכורת של מיליון ליש"ט לשבוע (1.39 מיליון דולר לשבוע, 72.5 מיליון דולר לשנה).

יש לציין כי רק בקיץ שעבר ניימאר חתם על חוזה עתק בפ.ס.ז' לחמש עונות, ורק לאחרונה אביו של ניימאר צולם עם יושב ראש הקבוצה נאסר אל חלאיפי וטען שהוא יישאר שם בעונה הבאה.

עם זאת, על פי הדיווחים בצרפת ובספרד, ניימאר הביע חשש גדול ואחרי ההדחה שלה מליגת האלופות הוא הבין שבפריס סן ז'רמן הוא לא יצליח לזכות בתואר כדורגלן השנה. כמו כן הוא לא אהב את שריקות הבוז שספג מהקהל בפריס אחרי העימות שלו עם אדינסון קבאני, והרגיש פגוע, ולכן מעוניין לעזוב.

עוד בנושא:

"שחקני ריאל מדריד חולמים על ניימאר"
המטרה של ריאל מדריד: להחתים את ניימאר עוד לפני המונדיאל בקיץ
ריאל מדריד חושבת בגדול: תוכנית העבודה לקיץ, עם או בלי ניימאר
הסוף לשמועות? אביו של ניימאר: "העתיד שלו הוא בפריס סן ז'רמן"

ניימאר שחקן פריס סן ז'רמן חוגג. רויטרס
עוד כותרות לא מחמיאות. ניימאר/רויטרס

רונאלדו: "אי אפשר להשוות אף אחד אליי"

כוכב ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו חשף אתמול נעליים חדשות של נייקי, וכהרגלו, הפורטוגלי בן ה-33 התקשה לשמור על צניעות. "בהתחלה חלמתי להיות הכדורגלן הטוב בעולם", אמר בסרטון, "חברים שלי הסתכלו עליי ושאלו, 'על מה אתה מדבר?'. שיחקתי בשביל הכיף, בשביל הצחוקים... אבל מבחינתי, תמיד חשבתי שיש לי פוטנציאל לעשות את זה. כשהגעתי למנצ'סטר, שם כבר התחלתי להאמין. אני לא רואה הרבה אנשים עם כישרון כמו שלי, עם ההתמדה שלי, מוסר העבודה שלי, המסירות שלי לכדורגל. אי אפשר להשוות אליי אף אחד, אף אחד לא יהיה כריסטיאנו רונאלדו. אתה תהיה אתה, אני אהיה אני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully