וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד חושבת בגדול: תוכנית העבודה לקיץ, עם או בלי ניימאר

לבלאנקוס יש שתי תכניות - השלמת "מבצע ניימאר" בקיץ הקרוב או בקיץ הבא, כך על פי "מארקה". וגם: ההבטחה המפתיעה של אל חלאיפי ושחקני הרכש שישאירו את הברזילאי בפריס סן ז'רמן

one

ב"מארקה" מדווחים היום (רביעי) כי בעקבות ההודעות המרוככות של ניימאר ונציגיו בנוגע להישארות בפ.ס.ז', ריאל מדריד פועלת בשני מישורים, תחת שתי הנחות עבודה: האחת היא שניימאר לא יצורף בקיץ הקרוב, אלא רק בקיץ הבא, בו - על פי דיווחים - ניתן יהיה לשחרר אותו אוטומטית תמורת 222 מיליון יורו, ללא הסכמתה של סן ז'רמן. במקרה שכזה, ריאל מתכוונת לבצע מהפכה בסגל, ובייחוד בחלק ההתקפי. פרט לכריסטיאנו רונאלדו, אף אחד לא יהיה חסין. מבין השמות שהוזכרו, נראה כי אדן הזאר ורוברט לבנדובסקי הם הפייבוריטים לחזק את ההתקפה, ולשם כך יוקצו לא פחות מ-300 מיליון יורו.

אם "מבצע ניימאר" יצלח בקיץ הקרוב, וניתן יהיה לצרפו כבר לקראת העונה הבאה, ריאל מתכננת להשקיע סכום דומה - כ-300 מיליון יורו, כאמור - ולבצע גם במקרה הזה שינוי פנים בחלק ההתקפי, כשהכסף ממכירת גארת' בייל, קארים בנזמה ושחקן נוסף יסייע למימון המהלך. כדי שהמהלך הזה יקרום עור וגידים, ריאל צריכה שניימאר יהיה מספיק החלטי כדי לומר לראשי פ.ס.ז' באופן חד משמעי שהוא לא מעוניין להישאר. אם זה יקרה, מעריכים ב"מארקה", לנאסר אל חלאיפי לא תהיה ברירה אלא לשחררו.

עוד בנושא:

הסוף לשמועות? אביו של ניימאר: "העתיד שלו הוא בפריס סן ז'רמן"
קוטיניו: "יהיה נהדר אם ניימאר יחזור לברצלונה, הדלת פתוחה"
פריס סן ז'רמן "מפחדת מעזיבת ניימאר": מאיפה ריאל מדריד תגייס 400 מיליון יורו?

שחקן פריס סן ז'רמן ניימאר חוגג. רויטרס
אין רגע דל. ניימאר/רויטרס

אף שאביו טען אמש (שלישי) כי "העתיד של בני הוא בפריס סן ז'רמן", בתקשורת הספרדית ממשיכים לטעון שימיו של הכוכב הברזילאי במוליכת הליגה הצרפתית ספורים. נשיא המועדון נאסר אל חלאיפי נפגש עם ניימאר בברזיל והבהיר שיעשה את הכל על מנת שהכוכב הגדול שלו יישאר, אך גם העביר לו מסר חד משמעי: תישאר עונה נוספת, ואם לא נזכה בליגת האלופות ב-2018/19, תוכל לעזוב.

כדי להבטיח את הישארות ניימאר מוכן אל חלאיפי לשלם הרבה מאוד כסף על רכש. החלוץ עצמו כבר סימן את שני השחקנים שירצה לראות לצידו בפריס סן ז'רמן בעונה הבאה - אחד מהם משחק כיום בריאל מדריד, והשני בברצלונה. איתם, על פי דיווחים, הוא מרגיש שהסיכוי לזכות בליגת האלופות גבוה יותר.

משום שטיאגו מוטה הוותיק כבר מעבר לשיאו, מעוניין ניימאר בקשר שיחזיק את האמצע של פריס ז'רמן, והעביר לאל חלאיפי מסר לנסות ולרכוש את קאסמירו, איתו הוא משתף פעולה גם בנבחרת ברזיל. כמו כן, אמר ניימאר שיש צורך בשוער חדש, וסימן את מארק אנדרה טר סטגן כאיש שצריך לעמוד בשער של מוליכת הליגה הצרפתית בעונה הבאה.

עוד באותו נושא

הסוף לשמועות? אביו של ניימאר: "העתיד שלו הוא בפריס סן ז'רמן"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully